مشکلات و درخواست های مردمی باید در میز ارتباطات دستگاه ها بررسی شود

بندرعباس - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان طبق معمول هر سه شنبه با مردم دیدار و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،محسن خاکی نهاد در حاشیه این دیدارها با اشاره بر ضرورت پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی به مردم تاکید کرد: مشکلات مردم باید در میز ارتباطات مردمی که از ادغام میز خدمت و رسیدگی به شکایت تشکیل شده است، در دستگاه ها و ادارات مرتفع و رسیدگی شود تا نیازی به مراجعه شهروندان به دستگاه های مرکز استان و استانداری نباشد.

خاکی نهاد؛ در این ملاقات که در دفتر حوزه معاونت استانداری انجام شد تعدادی از شهروندان از اقشار و نقاط مختلف بصورت حضوری با معاون استاندار دیدار و مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند .

وی ضمن استماع این مشکلات، راهکارهای قانونی را ارائه و دستورات لازم را به منظور حل موارد مطروحه صادر کرد.

Print Friendly, PDF & Email