کوهستان پارک پنجعلی، مکان گردشی مناسب برای گردشگران

بندرعباس - شهردار بندرعباس گفت: کوهستان پارک پنجعلی مکان گردشی مناسبی برای گردشگران از سرتاسر کشور است.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی نوبانی  در حاشیه تور رسانه‌ای دادگستری استان هرمزگان با موضوع بازدید از پروژه‌های مشترک شهری دادگستری و شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: کوهستان پارک پنجعلی حدوداً ۴۰۰ هکتار و در این مکان، پروژه پل معلق و زیپ لاین و جلوتر نیز، فضای گردشگری و پارک داریم که خانواده‌ها کوهستان پارک پنجعلی را برای گردش پایان هفته انتخاب می‌کنند.

وی افزود: بالغ بر پنج هزار نفر جمعیت استقرار می‌یابد و این پروژه در دهه فجر سال گذشته افتتاح شد.

نوبانی ادامه داد: پل معلق ۴۰۰ طول و ۸۰ متر ارتفاع آن است، زیپ لاین هم ۲۶۰ متر طول و ۱۵۰ متر عمق دارد.

شهردار بندرعباس گفت: این مکان گردشگری، مورد استقبال مردم در هوای خنک و فصول سرد است.

وی تصریح کرد: پنج پروژه که ظرف یک سال گذشته به بهره‌برداری رسانده‌ایم را، بازدید خواهیم کرد.

نوبانی خاطرنشان کرد: چند پروژه که بالغ بر سه تا چهار هزار میلیارد تومان افتتاح خواهیم کرد را نیز در روزهای آینده بازدید می‌کنیم و هفته‌ای یک پروژه را افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

پرداخت ۴ هزارمیلیاردی عوارض ارزش افزوده مالیات به شهرداری‌ها

مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه بازدید از پروژه‌های مشترک شهری دادگستری و شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: تور رسانه‌ای با موضوع و محوریت عدالت اجتماعی که از طرف مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه در حال برگزاری است، امروز آغاز شده است.

وی افزود: در راستای مسوولیت‌های اجتماعی و پرداخت مالیات‌های شرکت‌های بزرگ در محل فعالیت شأن دستگاه قضائی استان ورود جدی کرده و این ورود باعث تحول در حوزه پرداخت مالیات‌ها و جلوگیری از فرار مالیاتی شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان ادامه داد: پرداخت به جا و مناسب مالیات‌ها در استان، درآمدهای پایدار شهرداری را اضافه کرده، شهرداری که زمانی غرق بدهکاری بود و مشکلات متعددی داشت اکنون توانسته پروژه‌های خوب و بزرگی را در راستای خدمت رسانی به مردم بندرعباس آغاز کند.

وی تصریح کرد: گزارش‌هایی که اخیراً از اداره کل امور مالیاتی رسیده سال گذشته و شش ماهه امسال حدوداً ۴ هزار میلیارد تومان از محل عوارض ارزش افزوده مالیات‌ها به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده که این اتفاق سبب شده که امسال در راستای خدمات شهری و تحقق عدالت اجتماعی در استان حرکت مثبتی انجام شود.

Print Friendly, PDF & Email