هم افزایی تمامی دستگاه ها برای خدمات رسانی شایسته به گردشگران نوروزی در قشم
به گزارش تجارت جنوب آنلاین، عادل پیغامی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، افزود: تمامی هموطنان و گردشگرانی که برای گذراندن ایام تعطیلات نوروز به جزیره جهانی قشم سفر می کنند، اربابان رجوع هستند و باید برای خدمات رسانی بهتر و شایسته به آنها تلاش کرد.
وی در ادامه ضمن تاکید بر آمادگی کامل تمامی کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، افزود: برنامه ریزی های ستاد اجرایی خدمات سفر ۱۴۰۳ قشم از اردیبهشت ماه آغاز شده و امیدوار هستیم که با وجود برخی کاستی ها و مشکلات، بتوانیم رضایت گردشگران را تامین کنیم.
رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در پایان گفت: ثبت دقیق آمار و اطلاعات و بررسی آسیب شناسانه مشکلات با هدف رفع مسائل و خدمات رسانی شایسته به گردشگران جزیره قشم باید در دستور کار تمامی کمیته های این ستاد باشد.
بنا بر این گزارش، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با هدف ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته از سوی روسای کمیته های ۱۶ گانه این و با هدف ایجاد هماهنگی و آمادگی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی این جزیره، برگزار شد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰