با رویدادهای همانند جام رسانه‌ای امید به جبهه‌سازی جریان رسانه‌ای کمک کنید

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در مراسم اختتامیه جام رسانه‌ای امید، گفت: جام رسانه‌ای امید باید به جریان «رسانه امید» تبدیل شود، جریان‌سازی درستی داشته باشید و به جبهه‌سازی جریان رسانه‌ای کشور کمک کنید.

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین، سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در مراسم اختتامیه «جام رسانه امید» که با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی صبح امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه انقلاب اسلامی برگزار و تا یک روز دیگر ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: وعده صادق خیزش و جنبش دانشجویی را رقم زد و ما در سراسر دنیا حضور بسیج دانشجویی را در صحنه مشاهده کردیم.

زهرایی با اشاره به ضرورت امیدآفرینی در جامعه و تاثیر امید در پیشرفت و عقب ماندگی کشورها اظهار داشت: امید، همانند روشنایی و ناامیدی مثل تاریکی است و اگر امید در جمعه ای، زنده باشد، تاریکی ها نیز وجود نخواهند داشت و امروزه هدف از جنگ روایت ها برای ایجاد ناامیدی و امید در جهان است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، خاطرنشان کرد: در زمان کرونا پیوندهای اجتماعی بین مردم کشور ما بیشتر شد و آن ها به داد یکدیگر رسیدند. با مدلی که بسیج پیاده کرد خدمت رسانی به مردم بهتر و سریع‌تر اتفاق افتاد.

زهرایی با اشاره به ایجاد قرارگاه های جهادی و بسیجی در سراسر کشور اظهار داشت: ایجاد قرارگاه خدماتی متنوع و مختلف در کشور، توانست بسیاری از مشکلات به وجود آمده در حوادث غیرمترقبه را به خوبی حل کرده و نشاط و امید را در جامعه تزریق کند.

زهرایی با اشاره به ضرورت و اهمیت وجود رویداد رسانه ای «جام رسانه ای امید» در کشور خاطرنشان کرد: ما امروز در جنگ رسانه ای با دشمنان هستیم و این رویداد می تواند با تشکیل جریان رسانه ای، در مقابل جنگ رسانه ای دشمنان ایستاده و روایت سازی و جریان سازی درست در جامعه را در دست گیرد.

Print Friendly, PDF & Email