هدف از «جام رسانه‌ امید» امیدآفرینی است

مسئول سازمان بسیج رسانه در حاشیه اختامیه جام رسانه امید، گفت: تولید خبرهای خوب و امیدآفرینی در جامعه از اهداف برگزاری «جام رسانه امید» است.

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین، مرتضی کارآموزیان در حاشیه مراسم اختتامیه جام رسانه امید، گفت: سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام فرمودند که رسانه‌ها به امیدآفرینی در جامعه کمک کنند، بر همین اساس، در سال گذشته رویدادی با عنوان «لیگ رسانه‌ای» را طراحی کردند که پس از فارسی‌سازی «جام رسانه امید» نام گرفت.

کارآموزیان افزود: این اتفاق در بیشتر نقاط کشور رقم خورد و دوستان رسانه‌ای در این حوزه تولید محتوا داشتند و در جا‌هایی که پیشرفت حاصل شده بود، حضور یافتند و در نهایت، منتخبین آن‌ها به مراسم اختتامیه در تهران دعوت شدند.

مسئول بسیج رسانه ادامه داد: امروز میزبان ۶۰۰ نفر از منتخبین در تهران هستیم و نزدیک به ۵۰ نفر از رسانه‌های بین‌المللی هم دوستان ما را همراهی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما از افرادی که مصادیق پیشرفت بودند، برای حضور در این مراسم دعوت کردیم که شامل تولیدکنندگان و صنعتگران هستند. آن‌ها قرار است که در این مراسم صحبت و نظرات خود را اعلام کنند و بگویند که چگونه باعث امیدآفرینی شدند.

کارآموزیان اضافه کرد: بر همین اساس، قرار است که خبرنگاران و دوستان حاضر در این مراسم تولید محتوا داشته باشند و آن‌ها را در رسانه‌های مختلف منتشر کنند.

مسئول برگزاری جام رسانه امید گفت: این مراسم در واقع رقابتی بین اهالی رسانه است تا بتوانند به بهبود وضعیت امیدآفرینی، و تولید خبر خوب و خوش در جامعه کمک کنند.

به گفته کاراموزیان داوری جشنواره از طریق هوش مصنوعی انجام می‌شود و کلیدواژه‌های تعریف شده در انتخاب برترین‌ها اثر بخش است.

Print Friendly, PDF & Email