وعده صادق نمایش اقتدار دفاعی کشور بود

سخنگوی دولت در رویداد «جام رسانه امید»، گفت: امروز در دنیای بعد از عملیات وعده صادق به سر می‌بریم که ماهیت و توان اقتدار دفاعی خودمان را می‌بینیم و نوع نگاه ما با گذشته متفاوت است.

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین، علی بهادری جهرمی، عصر امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت در رویداد جام رسانه امید که توسط سازمان بسیج رسانه برگزار شد، حضور پیدا کرد.

سخنگوی دولت در این نشست با بیان اینکه خوشحالم که امروز در جمع جهادگران جهاد تبیین حضور پیدا می‌کنم، گفت: در خط مقدم جنگ شناختی امروز کشور، شما عزیزان جهادگر رسانه هستید. باید اهمیت جایگاه خودمان را بشناسیم و به آن باور داشته باشیم و یک سنگر واحد در برابر هجمه مستمر دشمن در این حوزه تشکیل دهیم.

جهرمی، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم، تأکید ویژه‌ای بر این امیدآفرینی دارند. بهادری جهرمی اضافه کرد: متاسفانه ادبیات لازم با این حساسیت آن چنان که باید تولید نشده است؛ به عنوان مثال در باب دفاع مقدس هر چند کتاب زیاد نوشته شده و باز هم باید نوشته شود، اما به جهادگران عرصه تبیین به اندازه کافی پرداخته نشده است.

وی در ادامه نیز گفت: در  شرایطی که با هجمه‌های سنگین رسانه‌های معاند برای ناکارآمد جلوه دادن پیشرفت‌های ایران مواجه هستیم، شرکت‌های صنعتی مانند فولاد اکسین نقش ارزنده‌ای در چرخه اقتصاد کشور و اشتغال‌آفرینی بر عهده دارند.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: اگر روزی با مقایسه حجم سرمایه‌گذاری خودمان در امور دفاعی با سایر کشورهای منطقه، می‌خواستیم آینده امنیت ملی کشورمان را ارزیابی کنیم، آن‌ها که صرفاً به اعداد و ارقام نگاه می‌کردند، طبعاً ناامید بودند؛ ولی همین مثال نمونه روشنی از لزوم امیدواری به آینده است.

بهادری جهرمی ادامه داد: طبیعتاً ما نیز مانند هر جامعه انسانی دیگر نقاط ضعفی داریم. انسان موجودی ممکن‌الخطا است. ما باید نقاط ضعف‌مان را با رویکرد اصلاح و درمان آن شناسایی کنیم. اگر با این دید نقاط ضعف‌مان را بنگریم، با روحیه به سمت درمان حرکت می‌کنیم و باید در حوزه رسانه با این روش، مانند پادزهر علیه تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی حرکت کنیم.

گفتنی است در پایان این برنامه با حضور سخنگوی دولت از جمعی از فعالان شاخص و برتر در حوزه رسانه و جهاد تبیین، تقدیر به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email