برگزاری آیین اختتامیه چهل و سومین دوره ملی دانش افزایی مراکز مشاوره ازدواج و خانواده+ فیلم

آیین اختتامیه چهل و سومین دوره ملی دانش افزایی مراکز مشاوره ازدواج و خانواده به همت دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان ۲ و ۳ خرداد ۱۴۰۳ به میزبانی استان هرمزگان در سالن جلسات پارک علم و فناوری بندرعباس برگزارشد.

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین، احسان کامرانی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان، در اختتامیه این دوره، هدف برگزاری فضای علمی جهت اشتراک گذاری تجربیات در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در عرصه ازدواج و تشکیل خانواده عنوان کرد.

کامرانی افزود: در این دوره بیش از ۴۰ نفر بصورت حضوری وبیش از هزار نفر بصورت برخط حضور داشتندکه از ظرفیت اساتید بنام استان استفاده شده است .

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: هدف از برگزاری این دوره ها کیفیت بخشی و ارتقاء سطح مراکز مشاوره  و بهره‌مندی درجهت کاهش آسیب اجتماعی ، ازدواج سالم و خانواده سالم و جوانی جمعیت دانست.

همچنین، کبری حاج علیزاده روانشناس و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر کوروش محمدی عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان مدرسان این دوره هستند که این دوره باموضوع « درمان شناختی رفتاری » و دوره «کمال گرایی ،سنجش و ارزیابی در روان درمانی » را برگزار نمودند.

لازم به ذکر است ،به همت دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان و معاونت جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان هرمزگان، چهل و سومین دوره ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره ازدواج و خانواده ۲ و ۳ خردادماه ۱۴۰۳ جاری به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان برگزار شد.

گفتنی است در مراسم اختتامیه از مدیران ۱۰ مرکز مشاوره ازدواج و خانواده که در سطح استان فعالیت دارند، و همچنین کارشناس حوزه تعالی ازدواج و خانواده اداره کل ورزش و جوانان استان تجلیل ودر پایان این دوره دو روزه به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر ارائه خواهد شد.

 

Print Friendly, PDF & Email