معاون دادگستری استان کرمان:

مسئولان برای حل مشکلات مردم گوش شنوا داشته باشند

کرمان - معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان گفت: مسئولان قضایی بایستی در بین مردم حضور یافته و گوش شنوایی برای حل مشکلات حقوقی و قضایی مردم داشته باشند.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از کرمان، حجت الاسلام علی نخعی امروز ششم خرداد ماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی بخش گلباف با اشاره به اینکه طبق روایتی از امام جعفر صادق(علیه السلام) مردم به سه مولفه امنیت، عدالت و رفاه احتیاج دارند، اظهار کرد: امنیت و عدالت به صورت مستقیم در حوزه دستگاه قضایی است و مولفه رفاه هم تا حدودی مربوط به دستگاه عدلیه است و بایستی مسئولان این بخش در راستای تامین این سه مولفه مهم، با یکدیگر همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه گلباف جزء حوزه‌های قضایی برتر است، بر رسیدگی عادلانه به دعاوی و تعامل با سایر مسئولان بخش و استفاده بیشتر از ظرفیت‎‌هایی مانند ائمه جمعه و جماعات و شورای حل اختلاف تاکید کرد.

مصطفی توکلی رئیس سابق حوزه قضایی بخش گلباف نیز در این مراسم با اشاره به کاهش تصادفات منجر به فوت در این بخش بیان کرد: ۳۲۲۰ پرونده در دو سال اخیر به حوزه قضایی وارد شده که با همکاری کارکنان اداری بیش از ۱۰۰ درصد این پرونده‌ها مختومه شد و خوشبختانه در شهر گلباف پرونده‌ها به‌روز است و پرونده مسن نداریم.

همچنین حجت الاسلام مسعود توکلی زاده رئیس جدید دادگاه عمومی بخش گلباف نیز در پایان این مراسم اظهار کرد: امنیت و عدالت سرلوحه کار حوزه قضایی خواهد بود و تامین رفاه این بخش نیز ضمیمه خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب حوزه قضایی بخش گلباف افزود: با همکاری نیروی انتظام