رییس دادگستری رفسنجان:

مسئولان باشگاه مس رفسنجان به تکالیف قانونی خود عمل کنند

کرمان - رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: ساخت و تجهیز ورزشگاه دارای استانداردهای لازم همراه با تلاش و زحمت و صرف هزینه های زیادی بوده است بنابراین مسئولان مس باید اهتمام لازم را برای حل مشکلات بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه داشته باشند و به تکالیف قانونی خود در این خصوص عمل کنند.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، حسین رمضانی زاده روز سه شنبه که در تمرینات تیم مس رفسنجان حضور یافت، در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به اینکه تیم مس رفسنجان در لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارد نیاز است تا مسئولان مس از این تیم حمایت های مالی داشته باشند.

این مقام قضایی ضمن تقدیر از عملکرد فنی خوب تیم و خداقوت به بازیکنان، کادر فنی، مدیریت باشگاه و عوامل این تیم، برای نماینده شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

وی افزود: خوشحالیم که امسال تیم مس در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با ورود سرمربی جدید در نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب کرده و قطعا این موفقیت نتیجه کار تیمی و همکاری همه بازیکنان و کادر فنی بوده است.

این مقام قضایی ادامه داد: این تیم متعلق به همه مردم رفسنجان است و با همه توان و پتانسیل شهرستان در کنار تیم خواهیم بود تا انشالله شاهد صعود این تیم در رقابت های جام حذفی باشیم.