از همه ظرفیت ها برای برگزاری باشکوه انتخابات استفاده می شود

قزوین - رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تاکید کرد : از همه ظرفیت ها برای برگزاری باشکوه انتخابات استفاده می شود.

به گزارش تجارت آنلاین جنوب قزوین، عباس کاظمی چهارشنبه شب در نشست هم‌اندیشی با فرمانداران و بخشداران استان به منظور برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افزود: اگرچه همه ما در غم از دست دادن رئیس جمهور عزادار هستیم اما باید بدانیم که قطعاً این دوره از انتخابات یکی از آزمون‌های بزرگ و زمینه رشد ملت است.

وی تصریح کرد: از همه فرمانداران انتظار می‌رود که همچون انتخابات مجلس و خبرگان رهبری امانت دارانه رفتار کنند و کمترین گرایش و هواداری از جانب شما بروز و ظهور نداشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری حساسیت بالایی دارد چرا که در انتخابات ریاست جمهوری الگوی سیاسی تغییر می‌کند، از طرفی با توجه به مدت زمان محدود، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری حساسیت بالایی دارد.

وی اضافه کرد: برگزاری این دور از انتخابات طی ۳۰ روز باید انجام شود این حالی است که در حالت معمول ۱۶۰ روز برای برگزاری آن زمان در نظر گرفته می‌شد، بنابراین نیاز است همه ظرفیت‌ها بسیج شوند.

کاظمی با بیان اینکه در انتخابات گذشته روند آمادگی خوبی داشتیم، تصریح کرد: در این دوره از انتخابات باید ضربتی، با دقت، رعایت وجه امانت و تضمین سلامت، انتخابات را برگزار کنیم و اجازه ندهیم هیچ چیزی کیفیت انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد.

وی افزود: فرمانداران و بخشداران جلسات جدی با بدنه اجرایی انتخابات داشته باشند، همچنین نقدها و اعتراض‌های موجود شنیده شود و در جهت حل آنها گام برداشته شود، رعایت قانون وظیفه همه ما است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قزوین یادآور شد: چهار چوب قانون همه موارد را مشخص کرده است و هرجا که ابهام وجود دارد می‌توانید با استعلام از طریق موارد قانون ابهامات را برطرف کنید، همچنین همه فرمانداران و بخشداران موظف هستند که یک شورای اداری با موضوع انتخابات در اسرع وقت برگزار کنند.

وی افزود: شهرداران و دهیاران نیز موظف هستند از برگزاری انتخابات پشتیبانی لازم را داشته باشند، همچنین اعضای شعب به‌روز رسانی شود و اگر نیازی به آموزش هست در اسرع وقت صورت گیرد.

Print Friendly, PDF & Email