استاندار گلستان:

شهید رئیسی، خادمی خستگی‌ناپذیر بود

گلستان - استاندار گلستان گفت: شهید رئیسی خستگی نمی‌شناخت و یک خدمت‌گذار صمیمی، ارزشی و خستگی ناپذیر و برای او رضایت مردم از همه چیز ارجع‌تر بوده است.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علی محمد زنگانه شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل در شهرستان آزادشهر اظهار کرد: حضرت امام (ره) یک شخصیت عارف، آگاه، قاطع و مهربان بود و در راه خدا جهاد کرد.

وی ادامه داد: امام راحل یک الگوی واضح برای ارائه اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: اعتماد به اراده مردم و نیروی مردمی از دیگر ویژگی‌های شخصیتی امام راحل بوده و این امر یک موضوع تعارفی نبود بلکه ایشان به جمهوریت و مردمی سالاری در عمل اعتقاد داشت.

زنگانه گفت: امام طرفدار جدی حمایت از محرومان و مستضعفان بوده و امام راحل به شدت نابرابری اقتصادی را نفی می‌کردند و اینکه بخواهیم به سمت نسخه‌های بانک جهانی برویم و بخواهیم کشور را با نسخه‌های کاپیتالیستی مدیریت کنیم از تفکرات امام به دور است.

وی اضافه کرد: کسانی که در مثلث اقتصادی کشور در ادوار مختلف نسخه‌های بانک جهانی را در کشور پیاده کردند و اینکه امروز در معیشت مردم دچار چالش هستیم نتیجه همان نسخه‌هایی است که از تفکر امام به دور بوده است.

استاندار گلستان تاکید کرد: تاکید امام بر این بود که محرومان نباید فراموش شوند و نباید آحاد مردم دچار مشکل شوند.

زنگانه بیان کرد: رئیس جمهور شهید ما در متن حکم استانداران به این مسئله تاکید داشتندو اینکه می‌بینید تمام تلاشمان بر این بوده که تمام منابع توسعه عادلانه داشته باشد و اینکه در جمعیت ۴۷ درصدی روستایی استان ما ضریب جینی بهبود پیدا کرده حاصل همان توصیه رئیس جمهور شهیدمان بوده است.

Print Friendly, PDF & Email