یک فعال کارگری:

کارگران به عنوان سرمایه های انسانی نقش بسیار مهمی در تحولات جامعه دارند

گلستان - یک فعال کارگری گفت: جامعه کارگری بخش اعظم جامعه را تشکیل می دهند و کارگران به عنوان سرمایه های انسانی نقش بسیار مهمی در تحولات جامعه دارند.امنیت، معیشت و مسکن مشکلات جامعه کارگری است.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از گلستان، رسول گرگیج اظهارکرد: کارگران به عنوان سرمایه های انسانی نقش بسیار مهمی در تحولات جامعه را دارند و جامعه کارگری، جامعه گسترده ای در دراستان و کشور است.جامعه کارگری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همیشه و درهمه صحنه ها حضور جدی داشته است.

وی بیان کرد: امروزه برخی از کارگران مجبور می شوند قرار داد های سفید را امضا کنند و  بدعهدی کارفرما و شرایط نامناسب را تحمل می کنند. مجلس دوازدهم تشکیل شده و از نمایندگان درخواست داریم که مشکلات این قشر مظلوم را برطرف کنند.

گرگیج گفت: زمانی که ویروس کرونا آمده بود کارکنان دولت دورکاری می‌کردند وحقوقشان به موقع پرداخت میشد ولی کارگران بیشتر اوقات سرکار حاضر بودند و توجه خاصی به این قشر مظلوم جامعه صورت نمی گرفت.

وی تصریح کرد: امنیت، معیشت و مسکن مشکلات جامعه کارگری است.کارگران سرمایه‌های انسانی و ستون فقرات نظام و سربازان اقتصاد مقاومتی هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه بسیاری از جوانان کشور پس از اخذ مدرک تحصیلی بیکار هستند و مهارت خاصی ندارند و باید تربیت نیروی کار متخصص در اولویت مسئولین قرار بگیرد.مسئولین باید موانع صادرات و مشکلات بانکی تولید کنندگان را برطرف کنند.

Print Friendly, PDF & Email