همه چیز درباره بازی کریپتویی همستر کامبت

همستر کامبت (Hamster Kombat) ستاره‌ای نوظهور در دنیای بازی‌های کریپتویی تلگرامی است که کاربران می‌توانند با فعالیت در آن، سکه‌های مجازی به‌دست آورند.

بازی کریپتویی همستر کامبت (Hamster Kombat) در تلگرام اخیراً محبوبیت فراوانی به‌دست آورده است. این بازی به کاربران اجازه می‌دهد فقط با ضربه‌زدن روی نمایشگر دستگاه خود، سکه‌ی مجازی کسب کنند. با‌توجه‌به موفقیت و رشد چشم‌گیر برخی بازی‌های تلگرامی مرتبط با رمزارزها ازجمله نات کوین، شاهد موجی از بازی‌های مشابه هستیم که هرکدام وعده‌ی ایردراپ‌های احتمالی به کاربران می‌دهند.

مهم: آینده‌ی بازی همستر کامبات واقعاً مشخص نیست و هیچ تضمینی برای تبدیل آن به پول واقعی وجود ندارد؛ بنابراین این معرفی را به‌منظور تأیید برای درآمدزایی قلمداد نکنید. ما فقط بازی همستر را معرفی و وعده‌های آن را بازگو می‌کنیم.

توجه‌ داشته باشید اگرچه نات کوین سرانجام با لیست‌شدن در صرافی‌ها امکان تبدیل سکه‌های مجازی به پول واقعی را فراهم کرد اما همچنان وایت‌پیپر ندارد و هیچ نقشه‌ی راه یا کاربردی برای آن تعریف نشده است؛ پروژه‌ای که زومیت و بسیاری از کارشناسان با استناد به شواهد متعدد اعلام کردند به‌احتمال زیاد هیچ‌گاه به پول واقعی تبدیل نخواهد شد.

نقشه‌ی راه بازی همستر کامبت برای ایردراپ شامل چند مرحله‌ می‌شود: مذاکره با صرافی‌ها، مذاکره با بازارسازان، همکاری‌های کلیدی و لیست وظایف. درحال‌حاضر میلیون‌ها کاربر درحال جمع‌آوری سکه در بازی مذکور هستند و در صورت لیست‌شدن توکن آن در صرافی‌ها، می‌توان سکه‌های داخل بازی را به پول واقعی تبدیل کرد.

همستر کامبت چیست؟

در دنیای پرهیاهوی بازی‌های کریپتویی، همستر کامبات در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۶ فروردین ۱۴۰۳) راه‌اندازی شد. این پروژه توجهات زیادی را در جامعه‌ی ارز دیجیتال به‌ خود جلب کرد و پس‌ از ۱۱ روز از راه‌اندازی اولیه به رکورد قابل‌ توجه یک میلیون کاربر رسید که تعداد آن‌ها هر روز بیشتر می‌شود. Hamster Kombat طبق ادعای سازندگانش تاکنون بیش‌ از ۶۰ میلیون کاربر و ۲۴ میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

همستر کمبات یک بازی تلگرامی است که کاربر در آن می‌تواند فقط با ضربه‌زدن ساده روی نمایشگر گوشی خود، سکه‌های مجازی کسب کند؛ سکه‌هایی که احتمال تبدیل به ایردراپ و در نهایت تبدیل به پول واقعی را دارند. البته قیمت همستر کامبت تا زمانی‌ که این پروژه در صرافی‌ها لیست نشود، مشخص نخواهد بود.

هرچند درحال‌حاضر همستر کامبت فقط یک بازی است، احتمال ایردراپ آن وجود دارد. این یعنی احتمال دارد افرادی که سکه‌های داخل بازی را جمع‌آوری می‌کنند، در طول TGE (رویداد ایجاد توکن) واجد شرایط ایردراپ شوند. به‌ بیان دیگر در صورت لیست‌شدن پروژه در صرافی‌ها، قیمت ارز همستر با هر نرخی که سازندگان آن مناسب بدانند، تعیین خواهد شد و در آن‌صورت امکان فروش سکه‌ها و تبدیل آن‌ها به پول واقعی فراهم خواهد شد.

نکته‌ی مهم دیگر اینکه طبق اعلام توسعه‌دهندگان Hamster Kombat، توکن این پروژه بر بستر بلاک چین TON ایجاد خواهد شد.

آموزش بازی کریپتویی Hamster Kombat

برای شروع بازی Hamster Kombat و جمع‌آوری سکه‌های مجازی، ابتدا باید ربات تلگرامی پروژه را اجرا کنید. برای انجام این کار، به حساب کاربری تلگرام و همچنین لینک ربات نیاز دارید.

(لینک ورود به ربات)

پس از ورود به ربات Hamster Kombat در تلگرام، متن خوش‌آمدگویی با گزینه‌ی شروع بازی نمایش داده می‌شود. روی Start ضربه بزنید تا به صفحه‌ی بازی انتقال داده شوید. در منوی پایین این بازی بخش‌های Exchange ،Mine ،Friends ،Earn و Airdrop را می‌بینیم که هرکدام را توضیح خواهیم داد.

 

بخش Exchange

در بخش Exchange بازی Hamster Kombat که صفحه‌ی اصلی محسوب می‌شود، سکه‌ای بزرگ با نماد بازی یعنی همستر دیده می‌شود که با ضربه‌زدن روی آن می‌توانید سکه‌های مجازی جمع‌آوری کنید. در این صفحه اطلاعاتی مثل تعداد سکه‌های کسب‌شده و موارد دیگر نیز نمایش داده می‌شوند.

 

با ضربه‌زدن روی Boost وارد بخش ارتقادهنده‌های بازی می‌شوید. در بالای صفحه‌ی Boost و زیر عنوان Free daily boosters گزینه‌ی Full energy را داریم که با ضربه‌زدن روی آن می‌توانید تا سقف مشخصی که با علامت رعدوبرق نشان داده‌ شده است، بی‌وقفه برای دریافت سکه ضربه بزنید. در بخش Boosters دو گزینه‌ی Multitap و Energy limit را داریم که به‌ترتیب برای افزایش تعداد سکه‌های دریافتی در ازای هر ضربه و افزایش ظرفیت انرژی به‌کار می‌روند.

 

بخش Mine

در قسمت Mine بازی می‌توانید با پرداخت مقداری از سکه‌های جمع‌آوری‌شده، کارت‌های استخراج خریداری کنید. با خرید هرکدام از این کارت‌ها به‌طور روزانه یا ساعتی و کاملاً خودکار سکه به‌دست خواهید آورد. به‌عنوان مثال در تصویر زیر با خرید کارت BTC Pair و پرداخت ۲۵۰ سکه، سیستم بازی هر ساعت به‌طور خودکار ۴۰ سکه به حسابتان اضافه خواهد کرد.

بخش Friends ،Earn و Airdrop

با اشتراک‌گذاری لینک دعوت اختصاصی خود در بازی Hamster Kombat می‌توانید پاداش دریافت کنید که به‌صورت سکه به حساب شما اضافه خواهد شد. با هر دعوت موفق ۵٬۰۰۰ سکه‌ دریافت خواهید کرد و اگر کاربر مورد نظر حساب تلگرام پریمیوم داشته باشد، این پاداش به ۲۵٬۰۰۰ سکه افزایش خواهد یافت.

در بخش Earn با انجام کارهای ساده‌ای مثل عضویت در کانال یوتیوب بازی، عضویت در کانال تلگرام، صفحه‌ی ایکس (توییتر سابق) و موارد دیگر می‌توانید سکه‌های اضافه به‌عنوان پاداش دریافت کنید.

درنهایت بخش Airdrop را داریم که در آن مراحل رسیدن به ایردراپ واقعی بازی Hamster Kombat و وضعیت تکمیل آن‌ها را مشاهده می‌کنید. درحال‌حاضر بخش مذاکره با صرافی‌ها، مذاکره با بازارسازان و همکاری‌های کلیدی انجام شده‌اند و فقط مرحله‌ی لیست وظایف برای دریافت ایردراپ باقی مانده است.

آیا همستر کامبت قانونی است؟

با توجه به ماهیت غیرقابل پیش‌بینی دنیای ارزهای دیجیتال، نمی‌توان به‌طور مستقیم گفت که همستر کامبت قانونی یا کلاهبرداری است. بااین‌حال، طبق برخی نشانه‌ها، Hamster می‌تواند در نهایت به چیزی مفید تبدیل شود و یکی از این نشانه‌ها همکاری‌های استراتژیک آن‌ با صرافی‌هایی مانند BingX به‌شمار می‌آید.

همکاری Hamster با صرافی‌های رمزارز مثل BingX یعنی احتمالاً در آینده شاهد لیست‌شدن توکن آن‌ در صرافی‌ها مذکور باشیم و در آن صورت قیمت ارز همستر کمبات مشخص خواهد شد. البته درحال‌حاضر تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به بازی و جمع‌آوری سکه ادامه دهیم.

تاریخ انتشار توکن همستر کامبت

سؤال بسیاری از کاربران این است که همستر کمبات کی لیست می‌شود؟ طبق برخی شایعات، توکن Hamster Kombat احتمالاً در ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۳) وارد صرافی‌های متمرکز رمزارز خواهد شد و در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، می‌توانید سکه‌های جمع‌آوری‌شده در بازی را به پول واقعی یا سایر رمزارزهای معتبر مثل بیت کوین، اتریوم و تتر تبدیل کنید.

همچنین در صورت لیست‌شدن همستر کامبت در صرافی‌ها می‌توانید توکن‌های خود را در کیف پول سخت افزاری یا کیف پول نرم‌افزاری نگه‌داری کنید تا شاید در آینده ارزش آن‌ها بیشتر شود. اگر نمی‌دانید باید از کدام کیف پول استفاده کنید، سری به مقاله‌ی بهترین کیف پول ارز دیجیتال بزنید.

آیا همستر ارزش امتحان کردن دارد؟

اگر به‌دنبال بازی کریپتویی ساده، اعتیادآور و با پتانسیل کسب درآمد هستید، Hamster Kombat قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد. این بازی به‌سرعت در حال رشد است و به‌نظر می‌رسد روند روبه‌رشد آن در آینده همچنان ادامه یابد. بااین‌حال، باید اشاره کنیم هیچ تضمینی برای کسب درآمد واقعی در بازی‌های کریپتویی وجود ندارد و پیشنهاد می‌کنیم همیشه قبل از سرمایه‌گذاری در هر بازی کریپتویی، تحقیقات خود را انجام دهید. از طرفی با توجه به لیست‌شدن پروژه‌هایی مثل نات کوین در صرافی ارز دیجیتال ایرانی و خارجی، کمی وقت‌گذاشتن روی بازی همستر کامبت پیشنهاد می‌شود.

چطور در همستر کامبت، سکه‌های بیشتری کسب کنیم؟

در صفحه‌ی اصلی بازی Hamster Kombat روی Friends ضربه بزنید و در صفحه‌ی بعد گزینه‌ی Invite Friends را انتخاب کنید تا لینک دعوت اختصاصی شما ایجاد شود. اکنون می‌توانید این لینک را برای دوستان خود بفرستید.

همچنین در بخش Mine می‌توانید با خرید کارت‌های مختلف، به‌طور خودکار در بازه‌های زمانی ساعتی و روزانه، مقداری سکه به‌دست آورید. علاوه‌براین با عضویت در شبکه‌های اجتماعی Hamster Kombat ازطریق بخش Earn می‌توانید پاداش‌های بیشتری دریافت کنید.

دیلی کمبو (Daily Combo) همستر کمبت چیست؟

در ربات همستر کامبت و در تب Mine بخشی به اسم Daily Combo وجود دارد که هر ۲۴ ساعت به‌روز می‌شود.

شما در این بخش با پیداکردن سه کارت ویژه می‌توانید ۵ میلیون سکه‌ی داخل بازی جایزه بگیرید.

چگونه ۵ میلیون سکه دیلی کمبو را دریافت کنیم

برای دریافت ۵ میلیون سکه‌ی بخش کمبو همستر کامبت باید سه کارت مخصوص هر روز را از چهار بخش Markets ،PR&Team ،Legal و Specials خریداری کنید. یافتن این کارت‌ها میان صدها گزینه، کاری زمان‌بر است و علاوه‌بر این سکه‌های کنونی شما را کاهش خواهد داد. ما هر روز کارت‌های دیلی کمبو را برایتان قرار می‌دهیم تا بدون صرف زمان و سکه‌ی اضافه، بتوانید ۵ میلیون سکه همستر کمبت رایگان دریافت کنید.