مدیرکل بهزیستی استان قزوین:

۲۴۳ نفر از مددجویان بهزیستی قزوین در آزمون استخدامی شرکت کردند

قزوین- مدیرکل بهزیستی استان قزوین از شرکت ۲۴۳ نفر از مددجویان قزوینی در نخستین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت امروز /پنجشنبه/ در سطح استان و همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،علی دهباشی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما در حاشیه برگزاری این آزمون افزود :این افراد، برای تصدی ۹۱ شغل در دستگاه اجرایی شرکت کردند که پس از برگزاری آزمون و طی فرایندهای اداری در دستگاه های اجرایی جذب و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی اظهار کرد : در دولت سیزدهم مقرر شد آزمون استخدامی ویژه معلولان برگزار شود به همین منظور هماهنگی های صورت گرفته با جهاد دانشگاهی تمهیدات لازم به منظور برگزاری صحیح، سالم و با در نظر گرفتن مناسب سازی مکان آزمون انجام شده است.
دهباشی پور تاکید کرد: آزمون در شرایط استاندارد و مناسب‌سازی شده برای افراد دارای معلولیت در حال برگزاری است و ۳۰ نفر از همکاران بهزیستی در روز استخدام برای کمک به معلولان حضور دارند.

به گفته این مسوول ، ایاب و ذهاب و محل اسکان هم برای مددجویان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به توانمندی ها و استعدادهای افراد دارای معلولیت در تمامی زمینه ها علی الخصوص در زمینه تحصیل خاطرنشان کرد: داشتن شغل مناسب برای هر کسی موجب ایجاد و تقویت اعتماد به‌ نفس شده و انگیزه زندگی را در افراد بهبود می‌دهد.

Print Friendly, PDF & Email