امام جمعه بندرعباس:

دولت آینده باید بتواند در تمامی عرصه‌ها تحول آفرینی کند

هرمزگان - امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بیان کرد: دولت آینده باید بتواند در تمامی امور و عرصه‌ها تحول‌آفرینی کند و تک بعدی نباشد. پیشرفت کشور باید به صورت متوازن در تمامی بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و دیگر بخش‌ها انجام گیرد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، گفت: باید دولتی انتخاب کرد که نگاهی تحول‌گرایانه به تمام عرصه‌ها داشته باشد.

وی بیان کرد: نباید برای تقویت یکی از شاخص‌ها همچون اقتصاد، از دیگر مسائل اجتماعی و نان مردم غافل شد؛ این مهم با انتخاب دولت شایسته سالار امکان‌پذیر است.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: مردمی بودن یک شاخص مهم در دولت‌ها است که این شاخصه را رئیس جمهور شهید برایمان معنا کرد؛ ایشان همیشه در میان مردم و مصداق یک رئیس جمهور مردمی بود.

عبادی زاده همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در هفته پیش رو، بر رفع موانع ازدواج جوانان تاکید کرد و گفت: بالا رفتن سن ازدواج یکی از معضلات امروز جامعه است که باید در جهت رفع این معضل و موانع ازدواج جوانان قدم برداشت و مسیر ازدواج آسان در جامعه را فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: با کاهش خرج‌ها، ازدواج آسان و قناعت در زندگی می‌توان معضل افزایش سن ازدواج در جامعه را رفع کرد؛ نباید گذاشت جوانان‌مان به دلیل ترسیدن از خرج و مخارج ازدواج، آن را به تعویق بیاندازند.

Print Friendly, PDF & Email