رقابتهای لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور در سنندج آغاز شد

کرستان - مرحله رفت مسابقات لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور با حضور سه تیم و غیبت یک تیم در گروه B از امروز در سالن آزادی شهر سنندج آغاز به کار کرد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، این مسابقات روز جمعه با مشخص شدن رده بندی تیمها در مرحله رفت به کار خود پایان خواهد داد.

تیم هیات کشتی فرنگی شهرستان سنندج به عنوان نماینده استان کردستان در این مسابقات حضور دارد و میزبانی مرحله رفت را برعهده گرفته است.

رقابتهای لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور در سنندج آغاز شد

نماینده کردستان در اولین دیدار به مصاف تیم کشتی فرنگی آلینوس اسلامشهر رفت و با نتیجه ۵ – ۵ و تنها با اختلاف در امتیازات فنی(۲۰ – ۲۳) مغلوب این تیم شد.

جاهد اسعدی، ماردین سلطانی، کیا رستمی، سوران محمدی و شکور فاتحی از تیم هیات کشتی سنندج موفق به پیروزی مقابل حریفان خود شدند.

رقابتهای لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور در سنندج آغاز شد

️بنابر اعلام سازمان لیگ در هفته اول این مسابقات ابتدا گل گهر سیرجان با آلینوس اسلامشهر دیدار خواهد کرد، سپس هیات کشتی کردستان به مصاف تیم آلینوس اسلامشهر می رود و در مسابقه آخر تیم هیات کشتی کردستان با تیم‌ گل‌گهر سیرجان روبرو خواهد شد.

مسابقات لیگ دسته اول کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های ایران با شرکت ۱۴ تیم در چهار گروه (۲ گروه ۳ تیمی و ۲ گروه چهار تیمی) در مرحله مقدماتی به صورت متمرکز در دو مرحله رفت و برگشت برگزار خواهد شد و از هر گروه ۲ تیم برتر به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود خواهند کرد.