حل مشکل راه دسترسی بخش احمدی پیگیری می‌شود

هرمزگان - نماینده مردم بندرعباس در مجلس ‌گفت: مسئله راه‌های مواصلاتی دغدغه و نگرانی مردم بخش احمدی و دهستان کوهشاه است و بایستی برای حل آن پیگیری صورت گیرد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، فاطمه جراره گفت: طی سفری که به بخش احمدی از توابع شهرستان حاجی‌آباد داشتیم مردم مسائل و مشکلات خود در حوزه‌های مختلف را بیان کردند و تمرکز خواهیم کرد با همکاری با دولت بتوانیم بخشی از این مسائل را برطرف کنیم.

وی افزود: آب، راه و مسائل بهداشتی مهم‌ترین مسائلی است که مردم این بخش تقاضا دارند لذا مسئولان توجه بیشتری به آن داشته باشند این معضلات را که چند سال است مردم با آن درگیرند حل کنند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش احمدی دارای فرصت های بی‌نظیری است که بایستی این ظرفیت‌ها توسط دولت مورد توجه قرار گیرد و بتوان از این ظرفیت‌ها در جهت منافع عمومی بهره برد.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات زیرساختی بخش احمدی تصریح کرد: راه‌های دسترسی این بخش مشکل اصلی است که در بازدیدی که از مسیرها داشتیم تصمیمات مناسبی برای تامین منابع و بهبود وضعیت موجود اتخاذ شد.

جراره با تاکید بر اینکه نمایندگان مردم استان در مجلس در جهت حل مشکلات مردمی در کنار استاندار هستند، گفت: مسئله راه دغدغه و نگرانی مردم این بخش و دهستان کوهشاه است و بایستی برای حل آن پیگیری صورت گیرد.

وی ادامه داد: در زمان‌بندی مشخص با بررسی همه‌جانبه موضوع و البته میزان اهمیت آن که بسیار بالاست باید تلاش کنیم این خواسته چند ساله مردم بخش احمدی و کوهشاه محقق شود و بتوانند از راه دسترسی مناسبی برخوردار شوند.

Print Friendly, PDF & Email