ششمین جشنواره رویش در قزوین آغاز به کار کرد

قزوین - ششمین جشنواره رویش (کانون‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی) با ارایه دستاوردهای ۱۷ کانون دانشجویی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) آغاز بکار کرد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، معاون فرهنگی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در جریان برگزاری این جشنواره در گفت: متولی جشنواره‌های رویش، کانون های فرهنگی و هنری دانشگاههای زیر پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و این کانون‌ها در چهار حوزه فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی فعال هستند.

حسین محمدی افزود: تقویت روحیه مشارکت و مسوولیت پذیری، مهارت‌های فردی و اجتماعی و در نهایت تقدیر از فعالیت‌های یکساله اعضای کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی از جمله اهداف برگزاری جشنواره رویش به شمار می رود.

وی تاکید کرد: جشنواره رویش تلاش می‌کند تا بتواند با افزایش فعالیت های داوطلبانه در بین دانشجویان، خروجی مطلوبی به دست آورد.

این مسوول یاد آور شد: با برگزاری این جشنواره ها امیدواریم دانشجویان در کنار درس خواندن و علاوه بر کارهایی که در طول سال انجام می دهند، فرهنگ کار داوطلبانه را نیز بیاموزند.

محمدی اضافه کرد: معرفی چهره‌های موفق کانونی، برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای کانون ها، کارگاه ها و دوره های آموزشی، نشست های هم اندیشی و کمیسیون ها از دیگر دستاوردهای این جشنواره است.

معاون فرهنگی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌ رویش دانشگاهی، به‌عنوان رکنی کارآمد و تأثیرگذار در شکل‌گیری فعالیت‌های گروهی و جامعه‌پذیری دانشجویان مطرح شده است، افزود: بنابراین این جشنواره به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز فعال دانشجویی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی در دانشگاه‌ها به ایفای نقش می‌پردازد.

Print Friendly, PDF & Email