سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا گلستان:

عناوین هفته صرفه جویی در مصرف آب اعلام شد

گلستان - سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان آب محور امنیت و ضامن توسعه را شعار هفته صرفه جویی امسال عنوان کرد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محمد حسن حسنی افزود: ۲۵ الی ۳۱ خرداد ماه به نام هفته صرفه جویی در مصرف آب نامگذاری شده و برنامه های اطلاع رسانی و آموزش های عمومی زیادی برای ارتقای آگاهی شهروندان و نهادینه کردن فرهنگ استفاده بهینه از آب اجرا می شود.

وی به تشریح عناوین هفته صرفه جویی در مصرف آب پرداخت و اظهار داشت : جمعه ۲۵ خرداد به عنوان ” آب، ارزش های دینی و ملی “،  شنبه ۲۶خرداد ماه، ” خانواده، فرهنگ و مدیریت مصرف ” ، یکشنبه ۲۷ خرداد ماه ،” آب ، رسانه و افکار عمومی ” نامگذاری شده است.

حسنی افزود: دوشنبه ۲۸ خرداد ماه به عنوان ” پساب، صنعت و محیط زیست “، سه شنبه ۲۹ خرداد ماه،” آب ، اقتصاد و بهره وری “، چهارشنبه ۳۰ خرداد،” آب، عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی ” و در نهایت پنج شنبه ۳۱  خرداد ماه به عنوان ” آب ، آموزش شهروندی و مسئولیت پذیری  ” نامگذاری شده است.

این مقام مسئول در ادامه اقدامات مهم این دفتر در این هفته را اطلاع‌رسانی هفته صرفه‌جویی آب از طریق رسانه‌ها و مطبوعات محلی ،انجام مصاحبه مدیرعامل با مطبوعات، خبرگزاری‌ها، صداوسیما و یا بازدید از رسانه‌ها، هماهنگی با صداوسیمای مرکز استان برای تهیه گزارش و انعکاس فعالیت‌های فرهنگی صرفه‌جویی با حضور مدیر عامل و معاونین، تبلیغات محیطی، پخش تیزر و پیام‌های مصرف بهینه آب از طریق رادیو و تلویزیون و سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی، تقدیر از خبرنگاران فعال در مطبوعات و شبکه‌های استانی که همکاری‌  با این شرکت داشته اند، هماهنگی با ائمه جماعات مساجد برای تبیین موضوعات مربوط به آب و مصرف بهینه در نمازهای جماعت از مهم ترین اقدامات این دفتر در هفته صرفه جویی در مصرف آب خواهد بود.

سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان  به نقش مهم خانواده ها در صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرد و افزود : همکاری و مشارکت بیش از پیش خانواده‌ها بویژه زنان به عنوان عنصر اصلی خانواده بر رعایت الگوی مصرف ضروری خواهد بود و از خانواده های محترم تقاضا داریم تا حد امکان از مصارف غیر ضرور پرهیز نمایند تا همکاران ما در سراسر استان جهت تامین آب شرب ، پایدار ، سالم و بهداشتی دچار مشکل نشوند.

Print Friendly, PDF & Email