کورسوی امید در روزهای سیاه والیبال؛

این ایرانی دومین والیبالیست برتر دنیاست

لیبروی تیم ملی والیبال ایران، با ۴۸ دریافت موفق درخشش ویژه‌ای داشته و به عنوان دومین بازیکن برتر دنیا در پست لیبرو معرفی شده است.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) آمار لیگ ملت‌ها تا پایان هفته دوم را منتشر کرد. در این آمار، آرمان صالحی، لیبروی تیم ملی والیبال ایران، با ۴۸ دریافت موفق درخشش ویژه‌ای داشته و به عنوان دومین بازیکن برتر دنیا در پست لیبرو معرفی شده است. تنها مارتین بوژیلوف از بلغارستان با ۴۹ دریافت موفق توانسته از او پیشی بگیرد.

این عملکرد چشمگیر صالحی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها نشان‌دهنده توانایی‌های بالای این بازیکن در دریافت است. حضور در این جایگاه برجسته، نه تنها نشان از تلاش‌های بی‌وقفه صالحی دارد، بلکه نمایانگر پتانسیل بالای اوست. در حالی که تیم ملی والیبال ایران روزهای بسیار تلخی را سپری می‌کند این جایگاه صالحی جزء معدود نقاط روشن این روزهای تاریک والیبال ایران محسوب می‌شود.

صالحی که از بازیکنان با استعداد والیبال ایران محسوب می‌شود، در هر مسابقه با تمرکز و انگیزه بالا به میدان می‌رود و نقش حیاتی در حفظ تعادل تیم دارد.

با توجه به ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌ها، انتظارات از صالحی    بیشتر شده و هواداران امیدوارند که با تداوم این عملکرد درخشان، تیم ملی ایران بتواند در ادامه این رقابت‌ها عملکرد بهتری داشته باشد.

در این جدول مارتین بوژیلوف از بلغارستان با ۴٩ دریافت عالی در صدر قرار دارد. همچنین توبیاس برند از آلمان با ۴۶ و تالس هوس از برزیل با ۴٢ دریافت در رده‌های دوم و سوم هستند. همچنین کاپیتان ایران یعنی میلاد عبادی‌پور با ٣٧ دریافت سالم رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است.

این ایرانی دومین والیبالیست برتر دنیاست

باید منتظر ماند و دید که آیا صالحی می‌تواند با تداوم این نمایش در هفته سوم از رقیب خود در بلغارستان عبور کند و بهترین لیبروی دنیا لقب بگیرد یا خیر.