مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

در دولت سیزدهم هزار و ۱۵۹ اشتراک گاز به مددجویان نهادهای حمایتی واگذار شده است

قزوین - مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به هزار و ۱۵۹ مددجو اشتراک رایگان گاز داده شده است.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین،  علی حجتی پور با تاکید بر توجه خاص و عزتمندانه دولت سیزدهم به اقشار آسیب‌پذیر، اظهار داشت: از آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون هزار و ۱۵۹ اشتراک گاز به مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده است.

وی افزود: پنج میلیارد ریال اعتبار به‌منظور لوله‌کشی رایگان گاز به منازل مددجویان تخصیص‌داده‌ شده که تاکنون حدود ۵۰۰ مددجو از این اعتبارات بهره‌مند شده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین تعداد ۱۷۸ مورد اشتراک رایگان به خانواده‌های ایثارگران، شهدا، رزمندگان و آزادگان، تعداد ۱۰۷ مورد اشتراک رایگان به مساجد شهری و روستایی و حسینیه‌ها، ۷ مورد اشتراک رایگان به مدارس خیرساز و تعداد ۲ مورد اشتراک رایگان به پایگاه‌های بسیج و موزه دفاع مقدس واگذار شده است.

حجتی پور تأکید کرد: شرکت گاز در کنار رسالت اصلی خود مبنی بر گازرسانی به شهرها و روستاها، توجه جدی به مسئولیت‌های اجتماعی داشته و با پرداخت سهم و دین خود به جامعه تلاش دارد تا به رشد و ارتقای شاخص‌های اجتماعی کمک کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: بر اساس بند (د) ماده ۳۹ قانون بودجه سال ۹۲، افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و خانواده ایثارگران (جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده شهدا) با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند از اشتراک رایگان شرکت گاز بهره‌مند شوند.

حجتی‌پور تاکید کرد: مددجویان نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز و اشتراک رایگان گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز، برای یک‌بار از واگذاری امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.