آب شیرین‌کن کرگان میناب تا شهریور وارد مدار می‌شود

هرمزگان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: تلاش می کنیم آب شیرین کن کرگان تا پایان شهریور وارد مدار بهره برداری شود.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، عبدالحمید حمزه پور در بازدید رئیس دادگستری و دادستان میناب و معاون عمرانی فرماندار از روند احداث آب شیرین کن ۳ هزار متر مکعبی کرگان افزود: تکمیل این پروژه به پایداری وضعیت آب کرگان کمک شایانی می کند از این رو سرمایه گذار پروژه نیز قول داده تا بخشی از این ظرفیت طی ماه های پیش رو را وارد مدار بهره برداری کند.

به گفته حمزه پور، این آب شیرین کن ۳ هزار متر مکعب ظرفیت دارد که تلاش می شود ۲۵۰۰ متر مکعب آن تا پایان شهریور وارد مدار تولید شود.

وی با بیان اینکه آبفای هرمزگان با حمایت ویژه استاندار هرمزگان به دنبال تامین آب پایدار شهرها و روستاهاست، افزود: به دلیل همجواری این استان با دریا، عمده مناطق ساحلی از ظرفیت شیرین سازی آب بهره مند می شوند که امیدواریم مردم کرگان میناب نیز در آینده ای نزدیک طعم گوارای این آب شیرین کن را بچشند.

مدیرعامل آبفا در پایان ضمن قدردانی از حساسیت و پیگیری دادستان و فرماندار میناب، ابراز امیدواری کرد: با هم افزایی تمامی دست اندرکاران بویژه استاندار هرمزگان بتوانیم به آنچه که نیاز مردم است جامه عمل بپوشانیم.