مرد پرتغالی دست نیافتنی تر شد؛ یک رکورد تاریخی دیگر به نام رونالدو

تقابل پرتغال با ایرلند یک رکورد تاریخی دیگر به نام کریستیانو رونالدو به ثبت رساند.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، تیم ملی پرتغال در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی ایرلند رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد تا به این ترتیب با روحیه ای خوب راهی رقابت های یورو ۲۰۲۴ شود.

کریستیانو رونالدو در این بازی عملکرد خوبی داشت و موفق شد دو گل برای تیم ملی پرتغال به ثمر برساند. رونالدو البته با حضور در این بازی به یک رکورد قابل توجه رسید. این بازی، بازی شماره ۱۲۲۶ اُم کریستیانو رونالدو بود. در حقیقت رونالدو ۱۲۲۶ بازی رسمی در دوران حرفه ای خود انجام داده است. هیچ بازیکنی به اندازه کریستیانو رونالدو در دوران حرفه ای خود بازی رسمی انجام نداده است و به این ترتیب کریستیانو رونالدو رکورد دار گینس شده است.

نفر قبلی، روجریو سنی دروازه بان برزیلی بود که در دوران حرفه ای خود توانسته بود ۱۲۲۵ بازی رسمی انجام بدهد و حالا رونالدو از تعداد بازی های رسمی این دروازه بان عبور کرده است. در نظر داشته باشید که کریستیانو رونالدو به عنوان یک مهاجم تعداد ۱۲۲۶ بازی رسمی انجام داده است و از یک دروازه بان که همیشه فیکس بوده است عبور کرده است. رونالدو همچنان این فرصت را دارد تا تعداد بازی های رسمی خود را افزایش دهد.