با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی؛

۵۱ طرح تولیدی کشاورزی در قزوین افتتاح شد

با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی ۵۱ طرح تولیدی کشاورزی در استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین، در آیین افتتاح این طرح ها خیام نکویی معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهادکشاورزی، رجحانی معاون امور عمرانی استانداری، قاسمی معاون سازمان تات و رئیس موسسه آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی، محمدحسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، فرماندار شهرستان آبیک، محصص مستشاری رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان، حجت الاسلام مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و معاونین و مدیران این سازمان حضور داشتند.

این طرح ها شامل ۳۴ طرح در حوزه آب و خاک و امور زیربنایی، ۵ طرح تولیدات باغی و گلخانه ای، دو طرح تولیدات دامی، یک طرح شیلات و آبزی پروری، دو طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی، یک طرح منابع طبیعی و آبخیزداری و شش طرح امور عشایری است.

برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بالغ بر چهار هزار و ۱۸۱ میلیارد ریالاز محل اعتبارات ‌دولتی، تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و خودیاری هزینه شده است.

با بهره‌برداری از این طرح‌های کشاورزی ضمن بهره‌مندی ۱۶۱۹ خانوار؛ زمینه اشتغال برای ۲۳۵نفر به صورت پایدار و ۴۳۵ نفر به صورت ‌تثبیت اشتغال در استان فراهم می شود.