افزایش کارت آزاد سوخت در جایگاه های بندرعباس

هرمزگان - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان از تسهیل سوختگیری برای شهروندانی که سهمیه یارانه‌ای ای کارت سوخت خودرو آنان تمام شده خبر داد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، احمد سالاری‌فر مدیر منطقه هرمزگان گفت: در رصد میدانی جایگاه های عرضه سوخت مشخص شد بدلیل فرا رسیدن روزهای پایانی ماهو اتمام سهمیه یارانه‌ای ای ماهانه برخی از شهروندان ، متقاضی کارت سوخت آزاد در جایگاه های عرضه سوخت هستند. از این رو با هماهنگی و موافقت رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با توجه ایام تعطیل پیش رو جایگاه عرضه سوخت بلال نیز به فهرست خدمات دهندگان کارت آزاد سوخت در شهر بندرعباس اضافه شد،

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان افزود: انبار نفت بزرگ شهید رجایی بندرعباس به وظیفه سوخت‌رسانی مستمر و شبانه روزی خود برای تامین سوخت جایگاه های استان ادامه می دهد و هیچ نگرانی و تاخیری در زمینه ارسال بنزین و سایر فرآورده ها در استان وجود ندارد.

احمد سالاری‌فر در پایان اضافه کرد: در شهر بندرعباس جایگاه های: پامرو ترنج سامکو نارگیل جرون آفتاب درخشان کارت سوخت آزاد به متقاضیان ارایه می دهند که از این پس در ایام پایان ماه جایگاه بلال هم آماده خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز می باشد.