استاندار قزوین:

ورزش استان شرایط خوبی را سپری می کند

قزوین - استاندار قزوین گفت: به همت تلاش ورزشکاران، همراهی پیشکسوتان و حمایت مدیران ورزشی روزهای خوبی برای ورزش استان در حال رقم خوردن است و استان هم در حوزه ورزش قهرمانی و هم در حوزه ورزش همگانی شرایط خوبی را سپری می کند.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین، محمدمهدی اعلایی در نشست با پیشکسوتان ورزش استان قزوین اظهار داشت: به همت تلاش ورزشکاران، همراهی پیشکسوتان و حمایت مدیران ورزشی  روزهای خوبی برای ورزش استان در حال رقم خوردن است و استان هم در حوزه ورزش قهرمانی و هم در حوزه ورزش همگانی شرایط خوبی را سپری می کند.

وی افزود: افتخار آفرینی ورزشکاران استان در رقابت های ملی، آسیایی و جهانی در بسیاری از رشته ها چشمگیر است و وزن آن در سطح ملی فراتر از وسعت جغرافیایی و جمعیتی استان است.

اعلایی گفت: در سال گذشته یک واقعه جذاب و جدید در ورزش استان ایجاد شد که شامل صعود شمس آذر به لیگ برتر می شود و استان با تمام توان و قوا برای حمایت از این تیم پای کار آمد تا این تیم بدون مشکل به میزبانی بپردازد.

استاندار قزوین اضافه کرد: در سال گذشته نزدیک بود مسابقات شمس آذر به میزبانی استان های دیگری برگزار شود ولی نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه امروز پیشنهادهایی از استان های دیگر به جهت میزبانی دریافت می شود. نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: خوشبختانه شمس آذر به شگفتی ساز لیگ برتر تبدیل شد و نمادی از ظرفیت ورزشی استان را به نمایش گذاشت و ظرفیت های جدیدی ایجاد کردـ

وی افزود: تعداد المیپن های استان یکی دیگر از نمادهای ورزش استان است و  نشانگر ظرفیت و استعدادهای ورزشی استان است. اعلایی گفت: مجموعه مدیریتی استان در پیشتیبانی مادی و معنوی نگاه ویژه ای به مقوله ورزش دارد و تا به امروز موضوعات ورزشی با جدیت دنبال شده و در آینده هم دنبال خواهد شد.

گفتنی است در این نشست استاندار قزوین گزارشی از اقدامات مجموعه مدیریتی استان در دولت سیزدهم را ارائه کرد.