دیدار بی واسطه سرپرست فرمانداری بندرعباس با مردم روستای پشته ایسین

هرمزگان - سرپرست فرمانداری بندرعباس با همراهی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، شامگاه دیروز با حضور در روستای پشته ایسین، مشکلات مردم این منطقه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، در ادامه سفرهای قبلی به مناطق مختلف شهر بندرعباس، شامگاه دیروز چهارشنبه نشست بی واسطه با مردم روستای «پشته ایسین» توسط فرمانداری بندرعباس با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، حبیب بهادری سرپرست فرمانداری بندرعباس و مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان برگزار شد.

حبیب بهادری در دیدار با مردم روستای پشته ایسین، با بیان اینکه نشست با مردم مناطق مختلف و مردمی بودن دولت، یکی از چهار راهبرد اصلی دولت سیزدهم بوده است، با اشاره به اهداف این برنامه، گفت: احصای مشکلات برای برنامه ریزی در راستای حل مشکلات و توزیع متوازن اعتبارات شهرستانی از جمله اهداف این برنامه است.

وی با اشاره به اینکه نگاه دولت حل مسائل مردم و کشور است افزود: در طول مدت سه سال فعالیت دولت سیزدهم، مسئله آموزش ،مسکن ،راه، بهداشت و درمان از اولویت های اصلی دولت مردمی شهید رئیسی بود که امروز شاهد رفع بخش زیادی از این مسائل در مدت ۱۰۰۰ روز خدمت رئیس جمهور شهید هستیم

سرپرست فرمانداری بندرعباس به فرآیند بررسی مشکلات مردمی نیز اشاره کرد و گفت: تمامی موضوعات دسته بندی و در سامانه سامد ثبت می شود که تا حصول نتیجه قابل رهگیری و رصد است.

سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان نیز در این دیدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) شهدای عزیز انقلاب اسلامی و شهدای خدمت، از اهتمام فرماندار بندرعباس در خصوص توجه به دغدغه های مردم و بررسی میدانی مشکلات آنان قدردانی کرد.