شهردار بندرعباس خبر داد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۹ پروژه بزرگ در بندرعباس/ آغاز عملیات اجرایی پیست پیاده روی حرفه‌ای در بندرعباس +فیلم

هرمزگان - شهردار بندرعباس در نشست خبری پروژه‌های عیدانه شهرداری بندرعباس در جمع خبرنگاران گفت: 9 پروژه از عید قربان تا عید غدیر دربندرعباس با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد تومان با عنوان پروژه‌های عیدانه شهرداری بندعباس کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، مهدی نوبانی در نشستی خبری با حضور شهرداران مناطق که در سالن جلسات دفتر شهردار در شهرداری بندرعباس برگزار شد، از این پروژه ها به کلنگ زنی بازار دام با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان، ۱۸ کیلومتر افتتاح پیست دوچرخه سواری را با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اشاره کرد.

نوبانی، با اشاره به اینکه افتتاح پُل شهید سالاری گره ترافیکی را از شهر بندرعباس باز می کند، افزود: پروژهایی چون افتتاح خیابان آزادگان پس از ۱۴ سال، بازگشایی خیابان اسلام آباد، زیباسازی بافت فرسوده( منزل شهید آرمات)، کلنگ زنی زمین ورزشی پیامبراعظم(ص)، پیاده راه سلامت بوستان خلیج فارس،افتتاح زیرگذر تقاطع شهید مدافع حرم رضازارعی از دیگر پروژه های این عیدانه است.

وی، تصرح کرد: عملیات اجرایی پیست پیاده روی حرفه ای برای اولین بار در بندرعباس آغاز می شود.

این مدیرشهری، با بیان اینکه به جز پروژه های عیدانه پروسه افتتاح و کلنگ زنی دیگر پروژه ها طبق روال قبل انجام می شود، عنوان کرد: زیباسازی در مناطق سورو، کمربندی و نخل ناخدا را آغاز کرده ایم.

وی، اضافه کرد: با زیباسازی بافت های قدیمی امنیت و ارزش افزوده املاک آن مناطق افزایش می یابد.

شهردار بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه گل گهر سیرجان پارکی را بنام گل گهر برای مردم آنجا احداث کرده است، خاطرنشان کرد: برای رشد شهر بندرعباس حاضر به ساخت پارک های مشارکتی با صنایع غرب هستیم.