ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت در بقاع متبرکه قزوین در حال اجراست

قزوین - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه امامت و ولایت در بقاع متبرکه استان خبر داد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود :طرحی با عنوان «ولایت علوی اکمال دین نبوی» در بقاع متبرکه استان در دستور کار قرار گرفته که بر اساس این طرح، بناست برنامه‌های مختلفی در دهه امامت و ولایت در این اماکن مقدس اجرا شود.

وی با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی در جهت جهاد تبیین در سطح جامعه گفت: هدفگذاری و بصیرت افزایی برای جوانان در ایام دهه امامت و ولایت یکی از مهمترین اقدامات خواهد بود.

حجت الاسلام مجیدی ، هدف از برگزاری این مراسمات را آشنایی اقشار جامعه با مسائل دینی و محبت ولایت دانست و ادامه داد: حضور مردم و ایجاد بینش و آگاهی در برنامه‌های دهه ولایت تجدید پیمانی مجدد با راه و روش ائمه در پیمودن زندگی مومنانه خواهد بود.

وی یاد آور شد: ۱۰ ویژه برنامه برای روز عرفه، عید قربان و دهه امامت و ولایت تدارک دیده شده است و ۶۰ مراسم به ترتیب در ۳۵ بقعه شهرستان قزوین، ۱۰ بقعه شهرستان بویین زهرا، ۱۰ بقعه شهرستان تاکستان و ۵ بقعه شهرستان البرز برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف استان قزوین از برگزاری مسابقات برای کودکان، کاروان‌های شادی و گروه سرود در روز عید غدیر خبر داد و افزود: مراکز افق برای کمک به نیازمندان در این ایام فعال خواهد بود.