افزایش سرمایه های اجتماعی دغدغه پزشکیان است

قزوین - رئیس ستاد بانوان دکتر پزشکیان در قزوین گفت: افزایش سرمایه های اجتماعی دغدغه پزشکیان است.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین، فاطمه خمسه در مراسم افتتاحیه ستاد بانوان دکتر پزشکیان در استان قزوین افزود: کشور نیاز به هوای تازه دارد و اگر این تازگی اتفاق بیفتد می تواند تضمین کننده امید هشت سال آینده در کشور باشد.

وی اظهار کرد : دولت دکتر پزشکیان دولت عقل محور، خردورز و نخبه پرور خواهد بود، ما با تخصص ها کار خواهیم داشت و امید داریم با آمدن دکتر پزشکیان عملا همه چالش ها و تا آرامی های اجتماعی تسکین یابد.

خمسه ادامه داد: دکتر پزشکیان نمی‌تواند معجزه کند اما در اولین قدم جلو افراط را میگیرد. در زمینه سیاست‌های خارجی و سیاست‌های داخلی در دو سال اخیر با چالش‌های زیادی روبرو بوده‌ایم و برای بهبود وضعیت باید از این چالش‌ها عبور کنیم و تجربه نشان می‌دهد دکتر پزشکیان فردی است که می‌تواند کشور را از این مراحل و سلامت عبور دهد.

به گفته این مسوول ، دکتر پزشکیان در همه برهه‌های سخت کنار مردم بودند و دیدیم در سال ۱۴۰۱ بعد از مشکلات پیش آمده در حالی که کمیسیون بانوان در مجلس هیچ موضعی اتخاذ نکرد ایشان نطق اتشین در حمایت از زنان داشتند و خواستار رأفت اسلامی شدند.

رییس ستاد بانوان دکتر پزشکیان در قزوین تاکید کرد: اگر تغییر نیاز داریم باید پای صندوق‌های رای بیاریم و با انتخاب خود مسیر کشور را از تندروی دور کنیم و اگر نتوانیم مشارکت‌ها را بالا ببریم قطعاً سختگیری‌ها ادامه خواهد یافت و چه بسا تندروی‌ها بیشتر هم بشود.

وی یاد آور شد: دکتر پزشکیان بارها تاکید کرده‌اند که فراتر از قانون شاید کاری از دستشان بر نیاید اما تلاش می‌کنند که پدری شرمنده خانواده‌اش نباشد و اولین فکر جوانان برای پیشرفت مهاجرت نباشد.