قهر با صندوق رای هیچ مشکلی را حل نمی کند

قزوین - رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در قزوین با تاکید بر اینکه قهر با صندوق رای هیچ مشکلی را حل نمی کند، گفت: امروز نیازها و درخواست‌های مردم به سطح حداقلی کاهش یافته است اما دکتر پزشکیان می‌تواند سطح خواسته‌های عمومی را افزایش دهد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین، محمدعلیخانی در مراسم افتتاحیه ستاد بانوان دکتر مسعود پزشکیان در قزوین افزود: برای تغییر وضعیت کشور خیلی ها باید دست از قهر با صندوق رای بردارند و به طور موثر برای تغییر وضعیت تلاش کنند چرا که در غیر این صورت ممکن است با وضعیت سخت ترین هم در کشور مواجه شویم.

وی با اشاره به مطالبه جوانان اظهار کرد : وقتی دغدغه جوانان را می‌شنویم از یک سو مایه خرسندی است که نظرات خود را با ما در میان میگذارند و هم برای این ناراحتیم که برای حق های طبیعی و خواسته های حداقلی و انسانی خود تلاش می کنند.

علیخانی اضافه کرد: در مقایسه با سایر کشور ها می‌بینیم که حداقل ها نیز از جوانان ما دریغ شده؛ امنیت و دوری از مزاحمت ها و برخورد های سلیقه ای یک مطالبه به حق است که در سال‌های اخیر نه تنها به سمت رفع نرفته که بدتر هم شده است.

این فعال سیاسی تصریح کرد: این رفتار باعث مصیبت هاییی برای مردم شده و چهره بدی هم در داخل و هم خارج برای کشور درست کرده و این در حالی است که نارضایتی در زمینه معیشت و اقتصادی مردم را در تنگناهای مختلف قرار داده است و در این زمینه هم مردم از حداقل‌ها سخن می‌گویند.

علیخانی ادامه داد د: اگر درصدی هم بتوانیم تغییر ایجاد کنیم و یا جلو بیشتر شدن مشکلات را بگیریم و این سراشیبی که کشور می‌رود و هر روز بحران برای مردم ایجاد میشود را متوقف کنیم، همین هم بسیار موثر خواهد بود و درصدی از خواسته ها را براورده کرده و باعث میشود دغدغه ها و خواسته های مردم فراتر از نیاز های طبیعی برود.

رییس ستاد دکتر پزشکیان در قزوین با اشاره به دیدار دکتر پزشکیان با دانشجویان دانشگاه تهران گفت: دکتر پزشکیان نقطه نظرهای جوانان را شنید ولی نکته‌ای که در این مسئله وجود داشت این است که ایشان وعده دروغ نمی‌دهد و چیزهایی که در ید اختیارشان نیست را قول نمی‌دهند با این حال با استفاده از اختیارات رییس جمغ و عقلانی برخورد کردم میشود بسیاری از مشکلات را حل کرد.