در گفتگو با تجارت جنوب آنلاین مطرح شد؛

کلنگ‌زنی پروژه ورزشی در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس +فیلم

هرمزگان - شهردار بندرعباس با حضور در مراسم کلنگ‌زنی پروژه ورزشی در شهرک پیامبر اعظم گفت: این پروژه که در زمینی به مساحت 2200 متر مربع اجرا می‌شود، شامل امکانات ورزشی و تفریحی متعددی است که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و تقدیم مردم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، مهدی نوبانی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه ورزشی پیامبر اعظم گفت: این پروژه سومین زمین ورزشی در شهرک پیامبر اعظم (ص) است که با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و مساحت ۲۲۰۰ مترمربع کلنگ‌زنی می‌شود.

نوبانی اضافه کرد: مجموعه شهرداری بندرعباس از عید قربان تا عید غدیر ۹ پروژه بزرگ در مناطق مختلف شهر بندرعباس افتتاح و کلنگ‌زنی می‌نمایند.

وی بیان کرد: همچنین افتتاح آبشار موزیکال ،کلنگ‌زنی چرخ و فلک و… از دیگر پروژه‌هایی است که توسط شهرداری بندرعباس به مردم این شهر هدیه خواهد شد.

نوبانی با اشاره به زمان بهره‌برداری پروژه گفت: این پروژه به همت همه دست‌اندرکاران تا دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده دو پارک زیبای دیگر در شهرک پیامبر اعظم تا پایان سال کلنگ‌زنی و بهره‌برداری خواهد شد.

شهردار بندرعباس با تقدیر از زحمات پاکبانان و سبزبانان که برای نظافت و زیبایی شهر تلاش می‌کنند گفت: همه مردم باید در نگهداری فضاهای سبز ،پارک‌ها و بوستان‌ها به مجموعه شهرداری کمک کرده و مشارکت داشته باشند.

نوبانی با تأکید بر اینکه سرانه فضای سبز شهر بندرعباس پایین است و از طرفی نگهداری فضاهای سبز در شهر بندرعباس با توجه به کمبود آب سخت و دشوار است افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته ۱۰ تا ۲۰ پارک دیگر به مجموعه فضاهای سبز و پارک های شهر بندرعباس اضافه خواهد شد. اما نگهداری و آبیاری این فضاها سخت است.

Print Friendly, PDF & Email