قرعه‌کشی پیکارهای کشتی آزاد نوجوانان آسیا برگزار شد

تهران - مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا امروز (یکشنبه) در شهر امان پایتخت کشور اردن برگزار و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، بر اساس برنامه اعلام شده، مسابقات وزن‌های ۶۵، ۷۱ و ۸۰ کیلوگرم فردا (دوشنبه) و مسابقات اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعباس رمضانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده کشتی‌گیران ازبکستان و ژاپن می‌رود.

در وزن ۴۸ کیلوگرم که ۸ شرکت کننده دارد، امیرعباس علیزاده در دور اول با بروبایف از قرقیزستان مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان هند و مغولستان می‌رود.

در وزن ۵۱ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند، سام ارشد پس از استراحت در دور اول، به مصاف برنده مبارزه میان نمایندگان مغولستان و قزاقستان می‌رود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور دارند، آرین مهرعلیزاده پس از استراحت در دور نخست، به مصاف برنده دیدار میان کشتی‌گیران هند و چین می‌رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۵ شرکت کننده دارد، یاسین طیبی در دور نخست با ژونگ از سنگاپور کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف آشیرگولی‌اف از ترکمنستان می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، امیرعلی ولی‌پور در دور اول با الرشیدی از عربستان مصاف می‌دهد و در صورت گذر از این حریف، در دور دوم با آکیماژان از قزاقستان پیکار می‌کند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم که با حضور۱۰ نفر برگزار می‌شود، ابوالفضل شمسی‌پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با بهرام‌اف از تاجیکستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم که ۱۰ نفر حضور دارند، رضا افشار در دور نخست به مصاف الیم جانوف از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که مسابقات آن با حضور ۱۰ کشتی‌گیر برگزار می شود، امیررضا علی‌پور در دور اول با ارکینجانوف از ازبکستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم که ۱۰ نفر حضور دارند، ابوالفضل محمدنژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با احمداف از قزاقستان مبارزه می‌کند.