در گفتگو با تجارت جنوب آنلاین؛

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: قوانین پیچیده، کارآفرینان را فراری می‌دهد +فیلم

هرمزگان - نماینده ولی فقیه در هرمزگان در حاشیه همایش روز ملی اصناف گفت: گاهی قوانین پیچیده‌ای که در کشور وجود دارد، کارآفرین را فراری می‌دهد.

به گزارش  خبرنگار تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، در سومین روز از دهه تولید و تجارت، همایش روز ملی اصناف با حضور معاون دفتر خدمات عمومی وزارت صمت، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، رئیس سازمان صمت هرمزگان، امام جمعه اهل سنت، فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، رئیس اتاق اصناف هرمزگان، رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان، جمعی از مسئولان، فعالان و تجار هرمزگان و خبرنگاران در سالن سینمای مجتمع تجاری بندرعباس مال برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این مراسم با گرامیداشت روز ملی اصناف گفت: گاهی قوانین پیچیده‌ای که در کشور وجود دارد، کارآفرین را فراری می‌دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده با تشکر از تمام بازاریان، کسبه، اصناف، اتحادیه‌ها و همه کسانی که در این حرکت بسیار مؤثر در استان هرمزگان نقش دارند، عنوان کرد: روز اصناف فرصتی است برای بازنگری و بررسی چالش‌ها و ضعف‌هایی که در بخش‌های مختلف اصناف با آن روبرو هستند.

وی افزود: معتقدم هرگونه فعالیتی که در جامعه انجام شود، بدون مشارکت اصناف و حضور آنها در عرصه‌های دیگر، کار قطعاً به کندی پیش می‌رود بنابراین چشم‌اندازهای آینده را برای مشارکت هرچه بیشتر اصناف در فعالیت‌ها فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه با اشاره به حضور پررنگ بازاریان در بحران‌ها و شرایط خاص و پشتیبانی آنها، خاطرنشان کرد: گزارش‌ها برای جابجایی برخی صنوف مزاحم و تجمیع در یک مکان خارج از شهر امیدوارکننده است.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه می‌توان در این مکان خارج از شهر کارخانه‌های تولیدی احداث کرد، پیشنهاد داد: به طور مثال، در زمینه مبل، استان هرمزگان واردکننده از سایر استان‌ها است که با وجود بستر مناسب و مواد اولیه زنجیره تولید مبل وجود دارد و اگر زمینه تولید فراهم شود، می‌توانیم استان را به صادرکننده مبل تبدیل کنیم.

وی در پایان از اتحادیه‌ها، بازاریان و رئیس سازمان صمت هرمزگان تشکر و قدردانی کرد.