همزمان با هفته قوه قضاییه دو دفتر خدمات الکترونیک قضایی در قزوین افتتاح شد

قزوین - همزمان با هفته قوه قضاییه و با حضور معاون رییس کل دادگستری استان قزوین ، دو دفتر جدید خدمات الکترونیک قضایی در شهر قزوین و محمود آباد نمونه به بهره برداری رسید.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری در این مراسم ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و عید سعید غدیر خم اظهار کرد: راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و برون سپاری برخی از خدمات قضایی به بخش خصوصی منجر به افزایش سرعت و دسترسی آسان و سریع مردم به خدمات قضایی شده وعلاوه بر کاهش هزینه مردم به کارآمدی دستگاه قضایی کمک می کند.

وی افزود: دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قزوین در منطقه کوثر و مینودر و دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر محمود آباد نمونه نیز جهت ارایه خدمات به مردم این شهر و روستاهای اطراف به بهره برداری رسید.

مظفری تصریح کرد:با افتتاح این دفاتر، ۲۷ دفتر خدمات قضایی در سطح استان و تمام شهرستان ها فعالیت دارند و ۷ باجه نیز در شهرهای، بیدستان، اسفرورین، مهرگان، دشتابی ، ضیا آباد، الموت شرقی والموت غربی به مردم استان خدمات قضایی ارایه می کنند.

وی بیان کرد: مجوز فعالیت یک دفتر خدمات الکترونیک قضایی جدید نیز به زودی در جنوب شهر قزوین صادر شده و به بهره برداری خواهد رسید.

مظفری تصریح کرد: شهروندان محترم می توانند در صورت بروز تخلف ، اعتراض خود را از طریق شماره ۱۴۷۰ ثبت و پی گیری کنند.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: ثبت دادخواست‌های بدوی، ثبت شکوائیه، ثبت واخواهی و تجدیدنظر آرا، ثبت دادخواست بدوی و اعاده دادرسی پرونده‌های مرتبط با دیوان عالی کشور و اعتراض به قرارهای نهایی دادسرا تنها بخشی از خدمات قضایی است که این دفاتر در سطح استان به متقاضیان ارایه می دهند.