آیت الله رئیسی نشان داد که همه اتفاقات مثبت را می توان در این کشور رقم زد

قزوین - استاندار قزوین گفت: دولت های بعدی دیگر نمی توانند بگویند نشد و نمی شود چراكه آیت الله رئیسی نشان داد که همه اتفاقات مثبت را می توان در این کشور رقم زد و همین موضوع باعث ایجاد یک تراز مدیریتی در کشور شد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین، محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه در آیین افتتاح پروژه های نهضت ملی مسکن استان اظهار داشت: از مردم ایران اسلامی بابت انتخاب رئیس جمهور شهید که هدفی جز خدمت رسانی با تعهد و اخلاص نداشت ممنون هستیم و این انتخابات اقدامات و برکات زیادی را برای کشور به همراه داشت.

وی افزود: این اعتماد منجر به این شد که دولتی بر سر کار بیاید که ترازی برای سنجیدن حسن و قبح های عملکردی در فضای پیش رو اجرایی کشور و سنجه ای برای تحقق مفهوم ما می توانیم باشد.

اعلایی گفت: رهبر معظم انقلاب روز گذشته تعبیری را در خصوص دولت سیزدهم به کار بردند که برای تمامی خدمت گذاران دولت افتخار آفرین بود و ایشان فرمودند که اگر دولت سیزدهم فعالیت های خود را ادامه می داد مشکلات اقتصادی برطرف می شد.

استاندار قزوین اضافه کرد: منازلی که امروز در حال تحویل به مردم است در یک بازه زمانی یک و نیم ساله انجام شده است و این مهم در حالی اتفاق افتاده که دولت های قبل ساخت مسکن را وظیفه خود نمی دانستند.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: امروز دغدغه هزاران خانواده در حوزه مسکن رفع می شود و امیدواریم منشا نور و برکت باشد.

اعلایی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روز ۸ تیر گفت: مردم در روز های پیش رو می توانند با حضور و مشارکت در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح برای آینده یک مسیر توام با پیشرفت، عدالت، انصاف، اقتدار و عزت را رقم بزنند.

Print Friendly, PDF & Email