پیشگیری یکی از ماموریت‌های ویژه دستگاه قضایی است

قزوین - رئیس کل دادگستری استان قزوین یکی از ماموریت‌های ویژه دستگاه قضایی را موضوع پیشگیری دانست و گفت: باید همه مدیران، پیشگیری را یکی از اولویت های اصلی خود در دستگاه ها قرار دهند.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا در همایش تجلیل از فعالان حوزه پیشگیری اظهار کرد: یکی از ماموریت‌هایی ویژه دستگاه قضایی بر اساس سند تحول، موضوع پیشگیری است و باید همه مدیران، پیشگیری را یکی از اولویت های اصلی خود در دستگاه ها قرار دهند.

وی اضافه کرد: در امر پیشگیری مردم دنبال نتایج و آثار مثبت آن هستند و باید همه دستگاه ها به صورت جهادی در این زمینه ورود کنند.

مصطفوی نیا تصریح کرد: دنیا در حوزه پیشگیری به سمت استفاده از ابزار های روز رفته و ما باید نیز از این تجربیات در استان استفاده کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: کسب رتبه برتر پیشگیری استان در کشور قابل تقدیر است و قطعا این افتخار با همراهی بخش های مختلف و برنامه ریزی های صورت گرفته محقق شده است.

در ادامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین گفت: جامعه هر روز در معرض خطرات و آسیب های اجتماعی قرار دارد و باید نهضت پیشگیری در کل استان فعال شده و همه مردم در این نهضت شرکت کنند.

حسین رجبی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در جمع مسوولان قضایی کشور، گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام انتخابات ریاست جمهوری باید از بد اخلاقی های سیاسی دوری کرده و مطالبی را که موجب شادی دشمنان می شود بیان نکنیم.

وی در ادامه  تهدیدات و هجمه های فرهنگی جامعه را نگران کننده دانست و بیان کرد: متولیان فرهنگی باید برنامه ریزی و اقدامات موثری در زمینه فرهنگی و اجتماعی جامعه داشته باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم از فعالان حوزه پیشگیری استان تجلیل به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email