در گفتگو با تجارت جنوب آنلاین مطرح شد؛

افتتاح انبار ۸۰ هزار تُنی پودر آلومینا با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد تومانی در هرمزگان +فیلم

هرمزگان - رئیس سازمان صمت هرمزگان، خلیل قاسمی، در ششمین روز از دهۀ تولید و تجارت از افتتاح انبار 80 هزار تُنی ذخیره پودر آلومینا با سرمایه‌گذاری بالغ بر 250 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، خلیل قاسمی گفت: از پروژه‌های آماده بهره‌برداری بازدید کردیم و برای نوسازی و بازسازی این مجموعه نیز کارهای زیرساختی در حال انجام است.

وی افزود: طی دو سال گذشته، یکی از سیاست‌های ما در حوزۀ توسعه صنعتی استان، مقابله با ناترازی انرژی و بهبود زیرساخت‌ها بوده است. نیروگاه آلومینیوم المهدی در سفر رئیس‌جمهور به مدار تولید پیوست و به شبکه متصل شد.

وی خاطرنشان کرد: برای تأمین انرژی واحدهای صنعتی و یا شهرهای استان با توان تولید صنعتی و معدنی، همکاری و سرمایه‌گذاری‌های بزرگی انجام شده است تا بتوانیم در زنجیره شیشه و فولاد به اهداف عالی استان یعنی تولید صنعتی، توسعه صادرات غیرنفتی و ایجاد اشتغال برسیم.

گفتنی است، پروژه‌های شرکت آلومینیوم المهدی شامل کلنگ زنی فاز اجرایی و تکمیل پروژه احداث، تجهیز و راه‌اندازی کمپرسورخانه شماره ۲ و بهره‌برداری از انبار ۸۰ هزار تُنی ذخیره پودر آلومینا بودند.

Print Friendly, PDF & Email