رئیس شورای شهر بندرعباس بیان کرد؛

تاکید امامین انقلاب به مشارکت حداکثری

هرمزگان - رئیس شورای شهر بندرعباس ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در تاریخ انقلاب اسلامی با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب ثابت کرده‌اند پای انقلاب و نظام هستند.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، مصیب نظری بیان کرد: بصیرت و آگاهی در میان مردم موج می‌زند و با حضور همراه با آگاهی و انتخاب شخص اصلح بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ کشورمان به ثبت خواهیم رساند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس مطرح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح تأکید کردند و ما به پیروی از مقتدایمان هم حضور حداکثری باید داشته و هم با تحقیق و شناخت دقیق از کاندیداها فرد اصلح را انتخاب کنیم.

نظری با بیان اینکه حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح ادامه‌دهنده راه شهدا و ادای دین به خون پاک آنان است، تصریح کرد: شهید رئیسی در دولت سیزدهم خدمات بسیاری را به ملت ایران ارائه کردند و تا پای جان برای آبادی و آبادانی کشور عزیزمان ایستاد؛ برای اینکه راه شهید رئیسی ادامه یابد باید در انتخابات شرکت کنیم و اصلح‌ترین فرد را نیز انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه امامین انقلاب همواره به مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید داشته‌اند، گفت: با حضور حداکثری در انتخابات برنده کارزار انتخاباتی ملت ایران است.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: هر چه مشارکت ملت ایران در انتخابات پرشورتر باشد اقتدار کشور عزیزمان در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی نیز افزایش‌یافته و تمام دنیا می‌دانند که ملت غیور ایران اسلامی پشتیبان کشورشان هستند.

نظری یادآور شد: بی‌شک هر کس دل در گرو خاک پاک ایران اسلامی دارد با حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حماسه‌ای دیگر را خلق خواهد کرد و هر رأی ما در انتخابات مانند تیشه‌ای بر ریشه بدخواهان نظام و انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: مردمان دریادل هرمزگان با حضور طوفانی خود همراه با سراسر کشور بار دیگر برای آبادانی و آبادی کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

Print Friendly, PDF & Email