شهردار بندرعباس:

مردم بندرعباس همیشه پای کار انقلاب هستند

هرمزگان - شهردار بندرعباس، در روز انتخابات با حضور در صندوق‌های رأی‌گیری، رأی خود را به صندوق انداخت و از استقبال با شکوه مردم بندرعباس از انتخابات تشکر کرد و بیان کرد: ملت شریف ایران، به ویژه مردم بندرعباس، نشان دادند که همیشه پای کار انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، مهدی نوبانی افزود: جای خالی رئیس جمهور شهید رئیسی را احساس می‌کنیم و امیدوارم در این روز عزیز، همه ملت ایران در انتخابات شرکت کرده و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنند.

شهردار بندرعباس با اشاره به نظم و انضباط بهتری که در این دوره انتخابات مشاهده شد، اظهار داشت: برای اولین بار اصحاب رسانه توانستند از نزدیک صدای مسئولین را به مردم برسانند که این امر استقبال بسیار زیادی به همراه داشت.

نوبانی همچنین از رئیس جمهور آینده خواست که توجه ویژه‌ای به استان هرمزگان که پایتخت اقتصادی ایران نام‌گذاری شده و مرز ایران است، داشته باشند و برنامه‌های زیادی برای توسعه این استان و بهره‌برداری از ظرفیت‌های فراملی آن داشته باشند.

در پایان، شهردار بندرعباس از همه مردم ایران خواست که در این حماسه شرکت کرده و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنند. وی تأکید کرد که حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده علاقه و تعهد آنها به آینده کشور است.

Print Friendly, PDF & Email