رئیس ستاد مردمی قالیباف در هرمزگان:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان از اقتدار ملی دارد

هرمزگان - رئیس ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در استان هرمزگان، در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و رئیس جمهور شهید، بر اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، عباس امینی‌زاده با قدردانی از کسانی که در انتخابات شرکت کرده‌اند، گفت: “حضور مردم در صندوق‌های رأی، نشان از مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دارد.”

وی افزود: “یکی از مؤلفه‌های اصلی اقتدار ملی، مشارکت مردم در انتخابات است. کشور ما در دنیا از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و حضور مردم در انتخابات می‌تواند موجب افزایش قدرت ملی در عرصه‌های داخلی و خارجی شود.”

امینی‌زاده با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: “ما در انتخابات دو هدف را دنبال می‌کنیم: مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود و انتخاب اصلح. برای انتخاب اصلح، چند شرط و مؤلفه وجود دارد که باید به آنها توجه کنیم. اولین و مهم‌ترین آن‌ها، آگاهی، کارآمدی و تبعیت از ولایت است.”

وی ادامه داد: “مدیر جهادی باید با تجربه و کارآزموده باشد و نیازی به کسب تجربه جدید نداشته باشد، بلکه از تجربیات مدیریتی گذشته‌اش به خوبی بهره‌برداری کند و بتواند در خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت کشور گام بردارد. بنابراین، باید دقت نظر داشته باشیم و فردی را که دارای این شرایط خاص است، انتخاب کنیم تا آینده بهتری را برای کشورمان رقم بزنیم.”

Print Friendly, PDF & Email