استاندار قزوین:

برای تمام مراکز جمعیتی صندوق اخذ رأی تعبیه شده است

قزوین - استاندار قزوین گفت: برای تمام مراکز جمعیتی صندوق اخذ رأی تعبیه شده است و هر کس که قابلیت قانونی رأی دارد مجریان موظف به اخذ رأی از او هستند.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین، محمدمهدی اعلایی روز جمعه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از تمامی افراد واجد شرایط درخواست می شود در انتخابات شرکت کنند و با حضور خود آینده بهتری را برای کشور و آیندگان رقم بزنند.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری به دلیل اهمیت و نقش جدی دولت در کشور بسیار مهم است چراکه بسیاری از اختیارات و اقدامات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد توجه دولت است و می تواند در مسیر پیشرفت کشور بسیار موثر باشد.

اعلایی گفت: انتخاب سهل انگارانه و عدم حضور در انتخابات به طور قطع تبعات منفی خواهد داشت و مردم می توانند با مشارکت بالا و انتخاب خوب آینده مطلوبی را رقم بزنند.

استاندار قزوین اضافه کرد: برای تمام مراکز جمعیتی صندوق اخذ رأی تعبیه شده است و هر کس که قابلیت قانونی رأی دارد مجریان موظف به اخذ رأی از او هستند.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: خوشبختانه در تمامی مراکز مختلف به صورت سیار و ثابت صندوق های اخذ رأی حضور داشت و از این بابت هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

Print Friendly, PDF & Email