مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد؛

راه‌یابی ۳ نفر از دانش‌آموزان هرمزگان به مرحله نهایی کشوری المپیادهای علمی

هرمزگان - اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله دوم المپیادهای علمی کشوری سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، محمد قویدل گفت: بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش، نتایج مرحله دوم المپیادهای علمی باشگاه دانش‌پژوهان جوان سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

وی اضافه کرد: “خبر شادی‌بخش و امیدآفرین موفقیت ملی دانش‌آموزان سرآمد و شایسته در مرحله دوم المپیادهای کشوری دانش‌آموزی و راهیابی آینده‌سازان عزیزمان به مرحله نهایی را دریافت نمودیم و بسیار خوشحال و شکرگزار خداوند دانا شدیم. باعث افتخار است که در المپیاد اقتصاد و مدیریت، امیرحسین دهقان از دبیرستان تیزهوشان اسدپور، و در المپیاد نانو، مبینا خوارزمی از دبیرستان تیزهوشان فرزانگان و رضا همتی از دبیرستان نمونه جامعه الصادق (ع) توانستند به مرحله نهایی کشوری تابستانه راه یابند.

قویدل ضمن عرض تبریک این موفقیت بسیار ارزشمند به این ۳ دانش‌آموز عزیز بندرعباسی، خانواده‌های محترمشان، استادان فرهیخته و جامعه علمی آموزش و پرورش استان، گفت: امید فراوان داریم که این اتفاق مبارک موجب تولید روحیه و انگیزه مضاعف برای دانش‌آموزان مستعد و توانمند استانمان باشد.

وی ادامه داد: زمان شروع دوره تابستانه پذیرفته‌شدگان مرحله دوم المپیادهای علمی از ۱۶ تیرماه در محل دانشگاه شهید رجایی تهران خواهد بود. پس از گذراندن مرحله تابستانه و آزمون آن، دانش‌آموزان موفق به اخذ مدال (طلا، نقره، برنز) خواهند شد.

مدیرکل در پایان تصریح کرد: دارندگان مدال (طلا، نقره، برنز) در المپیادها می‌توانند از تسهیلات وزارت علوم استفاده کنند.

 

Print Friendly, PDF & Email