نمایشگاه تخصصی مبلمان در قزوین گشایش یافت

قزوین - بیست و دومین نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی در محل نمایشگاه های بین المللی قزوین گشایش یافت.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در حاشیه این مراسم گفت: این نمایشگاه با هدف برقراری ارتباط بدون واسطه میان مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان معتبر کشور، معرفی فرهنگ و محصول ایرانی به مردم و خرید لوازم‌ خانگی به قیمت مناسب دایر شده است.

احمد خورگامی افزود: امروزه با توجه به گسترش زندگی آپارتمان‌نشینی و گرایش مردم به استفاده از مبلمان منزل، این صنعت رشد گسترده ای پیدا کرده است.

وی اظهار داشت: با توجه به علاقه مردم به این هنر و صنعت و ارتقاء سطح دانش و کیفی تولیدکنندگان و همچنین تقویت و رونق بازار داخلی، برگزاری این نمایشگاه در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

خورگامی ارائه کالاهای مدرن ایرانی و معرفی توانمندی‌های تولیدات داخلی را از ویژگی‌های این نمایشگاه برشمرد و گفت: رونق کالای ایرانی، حمایت از مصرف‌کنندگان و افزایش کیفیت تولید و ارائه کیفیت‌های برتر از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

این مسوول با اشاره به مشارکت ۳۷ واحد تولیدی و نمایندگی در این نمایشگاه تصریح کرد: مشارکت‌ کنندگان از استان‌های قزوین، تهران، البرز و آذربایجان شرقی تولیدات و محصولات خود را در ایام برگزاری نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

وی تاکید کرد: معرفی محصولات متنوع فعالان این حوزه، آشنایی مصرف‌کنندگان با توانمندی‌های صنعت مبلمان، فراهم آوردن زمینه لازم به منظور انتقال تجربیات، ایجاد ارتباط تجاری و نیز توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار از جمله اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی است.

وی یاد آور شد: این نمایشگاه تا ۱۵ تیرماه با حضور برترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مبلمان دایر خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email