بلومبرگ گزارش داد؛

شکست ماکرون در انتخابات پارلمانی می‌تواند اتحادیه اروپا و ناتو را بی‌ثبات کند

بلومبرگ گزارش داد که شکست مورد انتظار حزب حاکم فرانسه در مرحله دوم و سرنوشت‌ساز انتخابات پارلمانی ‌می تواند اتحادیه اروپا و ناتو را بی‌ثبات کند.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، بلومبرگ گزارش داد که شکست مورد انتظار حزب حاکم فرانسه در مرحله دوم و سرنوشت‌ساز انتخابات پارلمانی ‌می تواند اتحادیه اروپا و ناتو را بی‌ثبات کند.

بر اساس مقاله‌ای در بلومبرگ، انتظارات از نتایج مرحله دوم و سرنوشت‌ساز انتخابات پارلمانی فرانسه که تا ۵ روز دیگر برگزار می‌شود، نشان می دهد که حزب راست افراطی «اجتماع ملی» به پیروزی دست خواهد یافت.

در این مقاله آمده است که «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه با وضعیتی تحقیرآمیز روبرو خواهد شد.

این روزنامه نوشت که علیرغم اینکه ماکرون ریاست جمهوری را حفظ خواهد کرد، اقتدار او تضعیف خواهد شد و پست نخست‌وزیری توسط فردی از حزب اجتماع ملی به رهبری «مارین لوپن» یا از ائتلاف چپ‌گرای جبهه مردمی جدید تصاحب خواهد شد. .

بنا به این گزارش، شکست حزب ماکرون منجر به کاهش کمک‌ها به اوکراین می‌شود و سیاستمدارانی که با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه همدل هستند، رهبری دومین کشور بزرگ اتحادیه اروپا را بر عهده می‌گیرند، امری که بلومبرگ معتقد است اتحادیه اروپا و ناتو را بی‌ثبات می‌کند و کمک‌های بیشتر به اوکراین را به خطر می‌اندازد.

Print Friendly, PDF & Email