هدف گذاری کاهش ۶ هزار فقره پرونده در شعب اجرای احکام کیفری قزوین

قزوین - معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان قزوین از هدف گذاری برای کاهش 6 هزار فقره پرونده در شعب اجرای احکام کیفری استان بر اساس برنامه عملیاتی سال 1403 تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری در تشریح برنامه های عملیاتی سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: در راستای تحقق سند تحول قضایی ، “کمیته بررسی آمار و عملکرد ” در استان تشکیل شده و این کمیته در ۴ جلسه ای که در خرداد ماه برگزار کرده، ۱۳ مصوبه داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت کاهش موجودی پرونده در شعب اجرای احکام کیفری، برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت گرفته و با مسوولیت دادستان مرکز استان کاهش ۶ هزار فقره ای پرونده های موجود در شعب اجرای احکام کیفری تا پایان سال هدف گذاری شده است.

مظفری افزود: بر اساس مصوبات این کمیته، مقرر گردید دادگستری شهرستان قزوین نسبت به پایش پرونده های اعسار و متعارف کردن شعب اجرای احکام مدنی شهرستان اقدام نموده و گزارش مستمر اقدامات صورت گرفته تا حصول نتیجه ، به کمیته گزارش دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در راستای توسعه فرهنگ صلح و سازش و ترویج شیوه های جایگزین قضایی، از ظرفیت کانون و مرکز وکلا، قضات و کارکنان بازنشسته در میز خدمت دادگستری ها استفاده خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email