مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد؛

تأمین ۹ هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در هرمزگان +فیلم

هرمزگان - مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد: در دولت سیزدهم، بیش از ۹ هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی استان تأمین شده است.

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، مجید سلحشور به تلاش‌های وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های مختلف، از جمله ساخت راه‌ها و ساختمان‌های عمومی، اشاره کرد و از پیشرفت‌های خوبی در حوزه بازسازی بافت‌های فرسوده و مسکن محرومین خبر داد.

سلحشور گفت: ما در سه ساله دولت سیزدهم، بیش از ۹ هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن تأمین کردیم که این کار با زحمات اعضای شورای مسکن و پیگیری‌های استاندار محترم به سرانجام رسید. این زمین‌ها در مناطق شهری و روستایی توزیع شده‌اند و پروژ‌ه‌های نهضت ملی مسکن در بیش از ۴۱ سایت در استان در حال اجرا هستند.

وی تصریح کرد که در شهر بندرعباس، قریب به ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری حداقل ۳ هزار واحد از این تعداد به بهره‌برداری برسد. این پروژه‌ها در قالب واگذاری گروهی، تعاونی‌های ادارات و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا می‌شوند و امیدواریم تا پایان سال حداقل ۳ هزار واحد را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین به اهمیت بازسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده، خودمالک شهری و روستایی، و مسکن محرومین اشاره کرد و افزود: اتفاقات خوبی در این حوزه‌ها افتاده و آمار مربوطه به اطلاع عزیزان رسانده شد. امیدواریم با تلاشی که در وزارت راه و شهرسازی وجود دارد، این پروژه‌ها به دست مردم برسند.

در پایان، وی از حمایت و همراهی اصحاب رسانه تقدیر کرد و تأکید کرد که رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و بهبود شرایط جامعه دارند. رسانه‌ها چشمان بیدار جامعه هستند و به ما در بهتر شدن شرایط کمک می‌کنند.

Print Friendly, PDF & Email