با مشارکت در انتخابات دشمنان را پشیمان خواهیم کرد/ سپاه خادم ملت ایران است

قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: با انتخابات و مشارکت حداکثری دشمنان را پشیمان خواهیم کرد و فرزندان شما در سپاه پاسداران خادم مردم ایران است.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین ، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در شعبه اخذ رای در حسینیه امام زاده حسین(ع) افزود: خدای متعال را شکرگزاریم که نظام جمهوری اسلامی نقش مردم را حقیقی به میدان آورده است اما در بسیاری از کشورهای مدعی دمکراسی نقش مردم جدی گرفته نمی شود. در مرحله اول شش کاندیدای ریاست جمهوری حضور داشتند هیچ کس نمی دانست کدام یک برنده انتخابات است.

وی اظهار کرد: به مردم ایران در طی ۴۶ سال وعده دادیم که حافظ جان و مال و آبروی آنها باشیم که ۴۰ هزار شهید کادر سپاه پاسداران سند حقانیت ماست، باید در اولین ساعت رای گیری حضور پیدا می کردیم اما منتظر شدیم تا رهبر انقلاب که ولی خداست رای خود را به صندوق بیندازد تا ما در لباس سربازی این واجب شرعی را در کنار گلزار شهدای شهر قزوین ادا کنیم.

سردار رفیعی آتانی تشریح کرد: مردم با شرکت در صحنه های مختلف ۴۶ سال است خواسته های خویش را بیان داشتند تا در سرنوشت خویش و اداره کشور نقش خود را بروز دهند. رییس جمهور آینده پس از تنفیذ مقام معظم رهبری، منتخب همه مردم ایران است و ما در سپاه پاسداران در کنار رییس جمهور برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و سربلندی مردم تلاش خواهیم کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: رییس جمهور آینده باید با مردم و برای مردم و مردم دار باشد، متواضع و حریص به خدمت برای مردم باشد و تلاش شبانه روزی و جهادی داشته باشد. دشمنان در یک صف واحد همه توان و امکانات خویش را به میدان آورده اند تا به مردم ایران بگویند در انتخابات شرکت نکنند این اهانت به بشریت است.

سردار رفیعی آتانی در پایان عنوان کرد: مردم ایران رای تاثیرگذار دارند و انتخابات ایران فراتر از مرزها تاثیر گذار است. دشمنان بدانند پشیمانشان می کنیم همان طور که در این ۴۶ سال ملت ایران آنها را پشیمان کردند.

Print Friendly, PDF & Email