فرماندار شهرستان قزوین :

فعالیت ۵۰۹ شعبه اخذ رای در شهرستان قزوین

قزوین - فرماندار شهرستان قزوین گفت: برای شهرستان قزوین 509 شعبه اخذا رای درنظر گرفته شده که 116 مورد آن سیار است.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین در قزوین ، طیب ملکی پور روز جمعه در حاشیه برگزاری انتخابات در جمع خبرنگاران حاضر در شعبه مسجد زینبیه افزود : در شهرستان قزوین ۴۵۵ هزار نفر واجد شرایط رای دهی هستند، در ساعت‌های اولیه شاهد حضور پرنشاط بودیم که افزایش پیدا خواهد کرد.

وی اظهار کرد : هفت هزار نفر عوامل اجرایی و حدود ۲۴ هزار نفر در حین و بعد از انتخابات با ما همکاری دارند. ملکی پور با تاکید بر اینکه مردم آرای خود را در ساعت‌های ابتدایی رای‌گیری به صندوق‌ها بیندازند،

اضافه کرد: باتوجه به رقابت‌ها، مناظره‌ها و همایش‌هایی که بین دو مرحله انتخابات برگزار شد، پیش‌بینی می‌شود حضور نسبت به دوره قبل افزایش پیدا کند.

این مسوول با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات پشتوانه نظام است، تاکید کرد: حضور مردم نشانگر پیام مردم ایران برای دخالت در آینده و ریل‌گذاری برای جمهوری اسلامی و همچنین مایه امیدواری دلسوزان و مایوس شدن دشمنان کشور است.

وی با بیان اینکه ۴۵۵ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در شهرستان قزوین داریم  یاد آور شد: از مردم می‌خواهیم که در نخستین لحظات در انتخابات حضور یابند و آن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

Print Friendly, PDF & Email