برای صیانت و حفاظت جدی از صندوق های رای جان می دهیم/مردم با سرانگشتان تدبیر و اراده خودشان سرنوشت چهارساله را تعیین می کنند

قزوین - فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در صیانت و حفاظت از صندوق های رای آنقدر جدی هستیم که برای آن جان می دهیم.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین با حضور در میز رسانه افزود: خدا را شاکریم که انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی با مردم خودش صادق بود. در یک امتحان الهی رئیس جمهور شهید خود را زود از دست دادیم و در بستر ظرفیت های قانونی این کشور کمتر از ۵۰ روز باید انتخابات برگزار می شد. معاون اول رییس جمهور سرپرست رییس جمهوری را برعهده می گیرد. این از باب احترام به قوانین کشور است چرا که قوانین کشور خلایی ندارد. ما سخت ترین حادثه را با استفاده از ظرفیت های قانونی کشور رفع کردیم.

وی اظهار کرد: در مدت مقرر و قانونی انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و بر اساس قوانین کاندیداها باید نصف به علاوه یک آرا را به دست می آوردند که در دور اول موفق نشدند و دوباره با استفاده از ظرفیت های قانون پیش بینی شده کمتر از یک هفته همه عوامل اجرایی انتخابات و مردم پای کار آمدند تا مرحله دوم انتخابات رقم بخورد و خدا را برای این استحکام و قوام شاکریم.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: راس ساعت هشت همه صندوق ها به شعب رسید و سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به تقاضای کمک فراجای بخشی از صیانت صندوق ها را برعهده گرفت ،همچنان که یک سوم صندوق های آرا در کل کشور به سپاه واگذار شد و بر همین اساس همچون گذشته ۴۶۶ صندوق (ثابت و سیار) در استان به سپاه استان سپرده شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تاکید کرد: دوستانی که برای صیانت از صندوق ها مأمور شدند بر اساس مراحل قانونی، کاملا برای حفاظت از صندوق رأی توجیه شدند تا سلیقه شخصی خود را اعمال نکنند. در صیانت و حفاظت از صندوق های رای آنقدر جدی هستیم که برای آن جان می دهیم. انتخابات و تعیین سرنوشت حق مردم است و همانطور که در ۴۶ سال گذشته پای صندوق آمدند امروز هم باید بایستند. مطمئن باشید که آرا مردم را حق الناس می دانیم و صیانت از آرا را وظیفه خود می دانیم.

وی ضمن خطاب قرار دادن مردم با اشاره به اینکه انتخابات حق آنهاست افزود: تعیین سرنوشت حق مردم است. دولت های قبلی آمده اند و بانیان و مجریانی انتخابات را برگزار کرده اند که رییس جمهور خلاف جریان آنها پیروز شده است. ملت ایران و ترکان نظام صادق است. هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که چه کسی رییس جمهور می شود. مردم ایران با سرانگشتان تدبیر و اراده خودشان سرنوشت چهارساله را تعیین می کنند.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: آرزوی سپاه، مقام معظم رهبری و همه دلسوزان نظام این است که مشارکت حداکثری محقق شود و این مشارکت قدرت ساز و مایه قوام و دوام و استحکام نظام است. با حضور مردم همه این مولفه ها وجود دارد و در مقابل دشمنانمان سرمان برای صف آرایی بلند است.

وی یادآور شد: هدف اول مشارکت حداکثری است، انتخاب اصلح طبیعتاً در منظر تحلیل مردم عزیز معلوم است و آن کسی است که مبانی انقلاب اسلامی را قبول داشته باشد و آن را اجرا کند و مردم را حقیقتا قبول داشته باشد چرا که مردم و مبانی انقلاب قدرت ساز هستند و باید اراده مردم را برای تحقق این مبانی پای کار بیاوریم و به قوانین و ارکان کشور ایمان داشته باشیم.

فرمانده ارشد نظامی استان قزوین در پایان گفت: مشکل اصلی مردم همچنان که در دوران شهید رئیسی وجود داشت، معیشت و اقتصاد مردم است که باید در صدر برنامه های رییس جمهور منتخب مردم باشد تا گره گشایی کند.

وی یاد آور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مثل همیشه که همه دولت ها بود، دولت برآمده از آرا مردم که توسط مقام معظم رهبری تنفیذ شده را به اندازه ای که دولت بخواهد حمایت می کند. ما می خواهیم خدمت بی منت به مردم و احترام به مردم فرهنگ رایج جامعه شود، حریص باشیم برای خدمت به مردم و نه چنگ انداختن به حریم مردم است.

 

Print Friendly, PDF & Email